اخبار داغ

دوربرگردان امام حسن مجتبی(ع) زنجان افتتاح شد

دوربرگردان امام حسن مجتبی(ع) زنجان افتتاح شد
پروژه یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) شهر زنجان، ظهر امروز (شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱) با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا انصاری، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان، ظهر امروز در مراسم افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) گفت: دوربرگردان (یوترن) غیرهمسطح، بخشی از پروژه اصلی تقاطع غیرهمسطح امام حسن مجتبی(ع)است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در مجموع مبلغ 48 میلیارد تومان برای کل پروژه تقاطع امام حسن مجتبی(ع) هزینه شده است،خ اطرنشان کرد: از این مبلغ حدود 17 میلیارد تومان برای تامین اعتبار یوترن (دوربرگردان) بود.

,

انصاری با بیان اینکه تردد وسایط نقلیه در محور شرق بع غرب و شمال به جنوب بزرگراه 22 بهمن زیاد بود، اظهار داشت: برای اینکه تلاقی‌های ترافیکی کمتری در این مسیر اتفاق بیفتد و دسترسی‌ها در پل اصلی تامین شود، نیاز به تعدادی تقاطع همسطح و غیرهمسطح داشتیم که پل اصلی را تکمیل کرده و مکمل پل اصلی باشد.

,

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان با بیان اینکه پروژه تقاطع امام حسن(ع) در سال 97 گلنگ‌زنی شده بود، گفت:پل اصلی ظرف مدت یک سال به اتمام رسید و یوترن نیز بعد از آن آغاز شد.

,

, ,

وی ابراز کرد: با توجه به بحث‌های مختلفی که در این پروژه بود از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بابت تعدیل‌های پروژه کمک گرفتیم و توانستیم مباحث حقوقی را حل کرده و سازه را انجام دهیم.

,

انصاری با اشاره به مسدودسازی مسیر در زمان اجرای پروژه خاطرنشان کرد: در این زمینه از پلیس راهور باید تشکر و قدردانی کنیم که همکاری لازم را داشتند و همچنین از شورای اسلامی شهر زنجان نیز بابت لحاظ کردن اعتبارات مورد نیاز قدردانی می‌شود که توانستیم پروژه را در موعد مقرر افتتاح کنیم.

,

*‌ جدیت و همیت مجموعه عوامل به حداقل رساندن معضل ترافیک شهر زنجان است

, *‌ جدیت و همیت مجموعه عوامل به حداقل رساندن معضل ترافیک شهر زنجان است, *‌ جدیت و همیت مجموعه عوامل به حداقل رساندن معضل ترافیک شهر زنجان است,

منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم گفت: اعضای شورا به‌خصوص در دوره ششم، پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره بودند چرا که پروژه‌های نیمه‌تمام، آزاردهنده بوده و باعث رنجش خاطر شهروندان بود که پروژه‌ها چه زمانی به اتمام می‌رسند.

,

, ,

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار شورای ششم و به‌ویژه از زمان حضور دکتر فیروزفر به عنوان شهردار زنجان، شاهد اقدامات خوبی در سطح شهر هستیم، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه شاهد حل مشکلات حقوقی و مالی بودیم و صداقت، صفا و صمیمیتی که در پیمانکار پروژه دیدیم و اطمینانی که به ایشان داشتیم با طیب خاطر، پروژه را در عرض چند ماه به اتمام رساندند.

,

مرادلو اظهار داشت: قبل از عید نوروز، مشکلات ترافیکی را در این مسیر شاهد بودیم اما با کار جهادی پیمانکار مربوطه در کمتر از 2 ماه به اتمام رسید و مسیر نیز بازگشایی شد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با حضور، نظارت، هماهنگی و همکاری مستمر شهرداری و شورای شهر زنجان و مجموعه عوامل شاهد به اتمام رسیدن این پروزه بودیم، افزود: همشهریان زنجانی شاهد افتتاح پروژه‌های دیگری نیز طی روزها و ماه‌های بعد خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه سبزه‌میدان و محور پادگان از پروژه‌های مهم شهر زنجان است، گفت: از مدیریت ارشد استان می‌خواهیم کمک کنند تا معبر پادگان که مشکل یکصد هزار نفر جمعیت شاکن در غرب شهر زنجان را حل می‌کند، افتتاح شود و شاهد بازگشایی این معبر مهم در سطح شهر باشیم.

,

, ,

مرادلو با بیان اینکه امیدواریم با همت و همکاری مجموعه عوامل شاهد اتفاقات خوشی در سال‌های بعد در سطح شهر در حل مشکلات ترافیکی به‌خصوص در بزرگراه 22 بهمن باشیم، ابراز کرد: تقاطع شهید مدرس، یکی از گره‌های ترافیکی شهر است و اگر معبر پادگان بازگشایی شود، ترافیک در این مسیز نیز روان‌تر می‌شود و جدیت و همیت شورا و شهرداری زنجان در این راستا این است که معضل ترافیک را به حداقل برسانیم.

,

به گزارش موج رسا؛ قبل از افتتاح پروژه دوربرگردان امام حسن مجتبی(ع) از مدیرعامل شرکت جهاد نصر (پیمانکار پروژه)، علیرضا انصاری (معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان) و ناصر احمدصفا (مدیر پروژه) تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه