اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

حقانیت جمهوری اسلامی روز به روز به دنیا اثبات می‌شود/ ضرورت نگاه به ظرفیت داخلی کشور برای رفع مشکلات

حقانیت جمهوری اسلامی روز به روز به دنیا اثبات می‌شود/ ضرورت نگاه به ظرفیت داخلی کشور برای رفع مشکلات
طباطبایی با بیان اینکه هر چه پیش میرویم دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی ایران بیشتر پی می‌برد و مسئولان هم سعی بر این دارند که محدودیت ها را رفع کنند، گفت: نگاه ما باید به ظرفیت‌ها و استعدادهای داخل و نیروی انسانی کشور باشد تا بتوانیم با تکیه بر این موارد راه پیشرفت را طی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: امروزه شاهد تحریم های زیادی علیه ملت ایران توسط آمریکا و هم پیمانان او هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با سیاست هایی که مقام معظم رهبری همه ساله اعلام می کنند خوشبختانه تحریم ها روز به روز تاثیر کمتری دارد، خاطرنشان کرد: هر چه پیش میرویم دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی ایران بیشتر پی می برد و مسئولان هم سعی بر این دارند که محدودیت ها را رفع کنند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نباید تنها منتظر رفع تحریم ها و محدودیت ها باشیم، تصریح کرد: نگاه ما باید به ظرفیت ها و استعدادهای داخل و نیروی انسانی کشور باشد تا بتوانیم با تکیه بر این موارد راه پیشرفت را طی کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه