اخبار داغ

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا؛

طلسم ازبک‌ها برای ملی‌پوش میانه‌ای/ حسینی نائب قهرمان آسیا شد

طلسم ازبک‌ها برای ملی‌پوش میانه‌ای/ حسینی نائب قهرمان آسیا شد
تکواندوکار ملی‌پوش استان آذربایجان‌شرقی در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا با قبول شکست مقابل رقیب ازبکستانی به مدال نقره و مقام نائب قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، میرهاشم حسینی، نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان لحظاتی پیش در دیدار نهائی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریف ازبک خود متحمل شکست شد تا با مدال نقره و مقام نائب قهرمانی به کارش خاتمه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی که پس از استراحت در دور اول، در ادامه توانسته بود با سه پیروزی مقتدرانه بر نمایندگان چین، ویتنام و تایلند به دیدار نهائی برسد، در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد و با ناکامی در کسب نشان طلا، نقره‌ای شد.

,

حسینی در فینال برابر «جایسانوف» قرار گرفت که در دو راند متوالی مغلوب شد. او در راند دوم تلاش زیادی برای بازگشت به مسابقه انجام داد اما نتوانست امتیازات عقب افتاده را جبران کند و درنهایت با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ شکست خورد.

,

یادآور می‌شود، این تکواندوکار عنوان‌دار میانه‌ای در رقابت‌های المپیک توکیو نیز در جدال با حریفی از ازبکستان مغلوب شده و از دور مسابقات کنار رفته بود که حالا در رقابت‌های قهرمانی آسیا بار دیگر پشت سد رقیبی از این کشور ماند.

,

بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا از سوم تیرماه با حضور تکواندوکارانی از ۳۴ کشور میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون آغاز شده و تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

,

افزودنی است، امیرمحمد بخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم دیگر نماینده استان آذربایجان‌شرقی در ترکیب تیم ملی کشورمان در این مسابقات است که طبق برنامه فردا مقابل رقبای خود به میدان خواهد رفت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه