اخبار داغ

رئیس کل دادگستری لرستان:

۴۳ درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شد

۴۳ درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شد
رزم گفت: ۴۳ درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد رزم عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه لرستان اظهار داشت: شهید بهشتی نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و این شخصیت بیشتر مورد تهاجم قرار گرفت چرا که این فرد صاحب فکر و اراده و نعمت بزرگی بود که در حادثه هفتم تیر به همراه ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسید، شهید بهشتی با جایگاه ویژه ای که داشتند، از یاران امام(ره) بودند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: طی دو سال و نیم گذشته از شهریور ۹۸ تا اسفند ۱۴۰۰ در مجموع ۸۲ هزار و ۵۰۵ فقره پرونده موجودی داشتیم که ۹۰۲ هزار و ۹۱۵ تا پرونده تشکیل شده است و ۹۳۷ هزار پرونده مختومه شده است و بیشتر از وارده ها، مختومه شده اند.

,

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: همچنین ۴۱ هزار و ۷۱۸ فقره پرونده باقی مانده و موجودی ها به نصف کاهش یافته است که باید این تعداد پرونده امسال به ۲۰ هزار کاهش یابد.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به ابلاغ الکترونیک، خاطرنشان کرد: ابلاغ الکترونیک در استان به ۹۵ درصد رسیده است که دادرسی الکترونیک بیشتر به این صورت انجام می شود و پنج هزار و ۶۰۰ مورد انجام شده است.

,

زرم اظهار داشت: در حوزه شورای حل اختلاف، ۴۳ درصد پرونده ها در این بخش به صلح و سازش منجر می شود.

,

وی بیان کرد: همچنین طی دو سال و نیم گذشته چهار هزار و ۵۷۰ هکتار از اراضی ملی خلع ید شده است.

,

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: سال گذشته ۷۷ واحد تولیدی در استان مورد بازدید قرار گرفته و عمده مشکلات، بازپرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش بوده است و جلساتی به عنوان ستاد تسهیل برگزار شد و مشکلات ۳۰ واحد تولیدی که مشکل بانکی داشتند به تصویب رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه