اخبار داغ

رییس هییت قایقرانی استان قم مطرح کرد؛

آشنایی ۱۲۰ علاقه مند قمی با رشته قایقرانی‌

آشنایی ۱۲۰ علاقه مند قمی با رشته قایقرانی‌
رییس هییت قایقرانی استان قم گفت: این طرح به مدت چهار روز از روز چهارشنبه مورخ اول تیرماه آغاز و در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه به پایان رسید ، در این طرح که دو روز به آقایان و دو روز به بانوان اختصاص داشت جمعا ۱۲۰ نفر شرکت نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ​​​​مجید ولی رییس هییت قایقرانی قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: هییت قایقرانی برای سومین سال متوالی به منظور شناخت بیشتر مردم قم از رشته قایقرانی طرح آشنایی با قایقرانی را برگزار نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

,
, ,

وی گفت: این طرح به مدت چهار روز از روز چهارشنبه مورخ اول تیرماه آغاز و در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه به پایان رسید ، در این طرح که دو روز به آقایان و دو روز به بانوان اختصاص داشت جمعا ۱۲۰ نفر شرکت نمودند.

,
,
,
, ,

ولی خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده از رده سنی ۷ سال به بالا بودند، شرکت کنندگان در این طرح با وسایل قایقرانی اعم انواع قایق ها،پارو،لایف(جلیقه نجات) کاور،کلاه مخصوص کانوپولو و نحوه نشستن وحفظ تعادل در قایق ، نحوه صحیح پارو زدن آشنا شدند.

,
,
,
, ,

رییس هییت قایقرانی استان قم افزود: این طرح در استخر دخانچی برگزار گردید، حضور فرزندان شهدای مدافع حرم و‌آشنایی با رشته قایقرانی‌از نکات  این طرح به شمار می آید.

,
,
,
, ,

وی افزود: هییت قایقرانی استان برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی را برای فصل تابستان انجام داده است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه هییت قایقرانی استان قم به آدرس  [email protected] مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
,
, [email protected],
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه