اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

ترور آیت الله بهشتی نشان از نقش بسیار بالای وی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام بود

ترور آیت الله بهشتی نشان از نقش بسیار بالای وی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام بود
احمد علی مقدم گفت: کشور ما از شروع انقلاب، عملیات‌های تروریستی متعدد و خرابکاری‌های وحشتناکی را تا به امروز پشت سر گذاشته ‌است و واقعه هفتم تیرماه نقطه عطف این حوادث و آغازگر یک حرکت جدید برای ملت بود تا با افزایش بصیرت خود، دشمن و منافقین کوردل را از دوست تشخیص بدهند و به یاوه گویی های دشمنان توجه نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با واقعه هفتم تیر ماه سال 60، گفت: این حادثه غمبار شش روز پس از عزل بنی صدر خائن از ریاست جمهوری، در پی طرح عدم کفایت سیاسی او در مجلس شورای اسلامی  و سه روز پس از سوءقصد نافرجام به جان مبارک حضرت آیت الله  العطمی امام خامنه ای توسط منافقین کوردل صورت گرفت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با گرامیداشت مقام والای این شهدا، افزود: روز هفتم تیر، جهت ارج نهادن به مقام والای قضاوت و تکریم مقام شامخ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی، اولین مسئول دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شد در حقیقت هفت تیر، روز اثبات حقانیت و ماندگاری نظام و اثبات پاکدستی عوامل و رجال نظام و روز تحقق مظلومیت شهید آیت الله بهشتی است.

هفتم تیر؛ روز تجلی ارزش‌های جامعه مبارز و انقلابی ایران است

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه هفت تیر، روز تجلی ارزش‌های جامعه مبارز و انقلابی ایران است، بیان کرد: کشور ما از شروع انقلاب، عملیات‌های تروریستی متعدد و خرابکاری‌های وحشتناکی را تا به امروز پشت سر گذاشته ‌است و واقعه هفتم تیرماه نقطه عطف این حوادث و آغازگر یک حرکت جدید برای ملت بود تا با افزایش بصیرت خود، دشمن و منافقین کوردل را از دوست تشخیص بدهند و به یاوه گویی های دشمنان توجه نکنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه منافقان طرح براندازی نظام را با محوریت بنی‌صدر کلید زدند، اذعان کرد: رجوی، سرکرده منافقان با کمک امریکا و حمایت های بنی صدر می خواست با  ضربه کاری به نظام جمهوری اسلامی و با حذف افراد مهم، چند ماهه نظام را عوض کنند اما شهادت آیت الله بهشتی و 70 نفر از نمایندگان، وزیران و رجال سیاسی کشور نه تنها سبب سقوط نظام نشد بلکه پایه های نظام را محکم تر نیز کرد لذا حادثه 7 تیرماه برای نظام یک نقطه عطف تاریخی و تعیین کننده بود.

آیت الله بهشتی مجتهدی متفکر و سیاستمداری حکیم بود

وی تشریح کرد: منافقین مرتد و محارب در دهه 60، هفده‌ هزار نفر را ترور کردند و در زمان جنگ نیز، صدام و نیروهای حزب بعث با کمک‌های اطلاعاتی آنها تهران و شهرهای دیگر را موشک‌باران می‌کردند لذا دشمن همیشه برای ترور، شخصیت هایی را انتخاب می کند که از هر نظر نخبه و کارآمد برای نظام باشند.

مقدم ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: بطوری که آیت الله بهشتی مجتهدی متفکر و سیاستمداری حکیم بود که علم و عمل را همراه بکار می بست همچنین وی فردی بسیار متواضع، عدالت محور، حق پذیر، صبور و در عین حال بسیار مظلوم بود بطوریکه دشمنان و نفوذیان داخلی قبل از شهادت آیت الله بهشتی، وی را ترور شخصیتی کرده بودند و تهمت های بسیاری را به وی نسبت داده بودند تا با عوام فریبی به اهداف شومشان برسند.

شهدا نقش مهم و تعیین کننده ای در تداوم بخشی به اهداف انقلاب اسلامی دارند

وی با تاکید بر اینکه برای امثال شهید بهشتی، مقام و جایگاه ارزشی نداشت بلکه آنها بودند که به مقام، ارزش و منزلت می دادند، ادامه داد: انفجار تروریستی 7 تیر ماه 1360 از بزرگترین انفجارهای تروریستی تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و شهادت آیت الله بهشتی و یاران وفادارش سبب تقویت ارکان نظام مقدس اسلامی شد چراکه این شهدا نقش مهم و تعیین کننده ای در تداوم بخشی به اهداف انقلاب اسلامی داشتند و سبب شد تا ابد نام پاکشان جزء راست قامتان تاریخ ماندگار بماند.

مقدم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بواسطه رهبری حکیمانه و بصیرت ملت فهیم علیرغم همه تلاش ها و توطئه های ضد انقلاب و دشمنان نظام یکی از قدرتمندترین و امن ترین کشورهای دنیا است لذا بر ما واجب است تا با جهاد تبیین و بازخوانی تاریخ که از موکدات امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم پرداختن جوانان به تاریخ است، مانع از تحریف حقایق تاریخی این ملت سرافراز و رنج کشیده شویم.

شهید بهشتی از شخصیت های برجسته‌ و مؤثّرِ نظام بود

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره شهدای هفت تیر می فرمایند:« این حادثه، نشان داد که ضربه‌های سهمگینی از این قبیل هم حتّی نمی‌تواند به استحکام بنای جمهوری اسلامی که به ایمان و حضور مردم تکیه کرده است، خللی وارد کند. این حادثه، حادثه کوچکی نبود. چنین حادثه‌ای در هر نقطه دنیا کافی است برای فرو ریختن یک نظام. این همه اشخاص مؤثر، مهم، خوش فکر و مبارز به دست جنایت کار تروریست ها در یک لحظه از بین بروند و نظام آن را تحمل کند و از آن، وسیله‌ای برای استحکام هر چه بیش تر خود به وجود بیاورد. این چیز شگفت آوری بود. این برکت حضور و ایمان مردم، به برکت استحکام ساخت درونی نظام اسلامی بود و به فضل پروردگار، همیشه همین طور خواهد بود».

مقدم با اشاره به اینکه شهید بهشتی از شخصیت های برجسته‌ و مؤثّرِ نظام بود، تاکید کرد: دشمنان پست و خودفروخته نظام جمهوری اسلامی از قبل از انقلاب و بعد از پیروزی آن، انقلاب نوپای ما را نشانه گرفته بودند و هر از چندگاهی منافقین مزدور و سرسپرده امریکا و اسرائیل جنایتکار، شخصیت ها و فعالین سیاسی کشور را ترور می کردند بطوریکه هنوز دشمنان تیر خورده نظام این کار حقارت مندانه خود را ادامه می دهند بطور مثال ترور شهیدان علیمحمدی، شهریاری، سردار سلیمانی، فخری زاده، صیاد خدایی و ... نمونه هایی از این تلاش مذبوحانه دشمنان ما هستند.

سیاست کلی قوه قضائیه حرکت جهادی و ارتقا سند تحول قضائی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در خصوص اقدامات کنونی قوه قضائیه گفت: سیاست کلی قوه قضائیه حرکت جهادی با برنامه‌ریزی و اهداف خاص و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین اجرا و ارتقای سند تحول قضائی است لذا قوه قضائیه باید تلاش کند تا به یک قوه قضائیه اجتماعی و مردمی که درد جامعه را بفهمد، برسد و همچنین در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری تلاش مضاعف کنند.

وی مطرح کرد: قوه قضائیه‌ای که در تراز گام دوم انقلاب باشد باید هماهنگ با  شورای عالی اقتصادی و سران قوای مجریه و مقننه باشد تا مشکلات جامعه و کشور را بررسی و حل کند همانطوریکه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با بازدید های سرزده، تکریم و حفظ شان مجرمین کم جرم، رونق سازش در پرونده ها تا حد زیادی توانسته است اعتماد و رضایت مردم را جلب کند.

شهادت، مکتبی پویا است که سبب هوشیاری مردم شده

مقدم با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده قوه قضاییه، تاکید کرد: رسیدگی ویژه به پرونده های کثیرالشاکی، حل‌ و فصل اختلافات از طریق داوری و ایجاد و توسعه نهادهای داوری و در نتیجه کوتاه شدن و جلوگیری از اطاله دادرسی، تخریب هدفمند و پاک سازی سواحل، ورود به مساله ممنوع الخروجی های مدیریت، کاهش هزینه‌ها در دستگاه قضایی از طریق حذف تشریفات از سفرهای رسمی و همچنین نظارت بسیار خوب بر سایر دادگستری های کشور گوشه ای از اقدامات سازنده قوه قضاییه است که توانسته تاکنون کارنامه قابل قبول و خوبی را ارائه دهد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: شهادت و ترور شخصیت ها و مقامات جمهوری اسلامی، انقلاب را از حرکت باز نمی دارد بلکه شهادت جریان و مکتبی پویا است که سبب هوشیاری بیش از پیش مردم شده و به دشمن ثابت می شود که اگر مهره های اصلی انقلاب و نظام هدف گرفته شوند باز این انقلاب و راه شهیدان ادامه دارد بنابراین واقعه 7 تیر سبب شد تا انقلاب در یک مسیرِ واقعی و درست قرار بگیرد و همچنین دشمنان ملّت افشا و رسوا شوند بنابراین بر مسئولان فعلی قوه قضاییه واجب است برای ایجاد امید در مردم، راه این شهدا را با عملکرد جهادی و انقلابی ادامه دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
, هفتم تیر؛ روز تجلی ارزش‌های جامعه مبارز و انقلابی ایران است, هفتم تیر؛ روز تجلی ارزش‌های جامعه مبارز و انقلابی ایران است,
,
,
,
,
,
, آیت الله بهشتی مجتهدی متفکر و سیاستمداری حکیم بود , آیت الله بهشتی مجتهدی متفکر و سیاستمداری حکیم بود ,
,
,
,
,
,
, شهدا نقش مهم و تعیین کننده ای در تداوم بخشی به اهداف انقلاب اسلامی دارند, شهدا نقش مهم و تعیین کننده ای در تداوم بخشی به اهداف انقلاب اسلامی دارند,
,
,
,
,
,
, شهید بهشتی از شخصیت های برجسته‌ و مؤثّرِ نظام بود, شهید بهشتی از شخصیت های برجسته‌ و مؤثّرِ نظام بود,
,
,
,
,
,
, سیاست کلی قوه قضائیه حرکت جهادی و ارتقا سند تحول قضائی است, سیاست کلی قوه قضائیه حرکت جهادی و ارتقا سند تحول قضائی است,
,
,
,
,
,
, شهادت، مکتبی پویا است که سبب هوشیاری مردم شده , شهادت، مکتبی پویا است که سبب هوشیاری مردم شده ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه