اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرکرد:

۳۵ کیلومتر از معابر شهرکرد خط‌کشی شد

۳۵ کیلومتر از معابر شهرکرد خط‌کشی شد
عبدالصادق نجفی گفت: در راستای ساماندهی ترافیک معابر سطح شهر ۳۵ کیلومتر خط‌کشی محوری در شهرکرد انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهارداشت: با عنایت به افزایش روز افزون وسایط نقلیه و افزایش حجم ترافیک در معابر درون شهری و ساماندهی ترافیک و تعیین مسیر عبور خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات و اختلال در حرکت خودروها، واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام به خط‌کشی محوری ۳۵ کیلومتر از معابر سطح شهر نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: خط‌کشی محوری معابر سطح شهر با رنگ ترافیکی و با رعایت قوانین خط‌کشی به صورت شبانه‌روزی به صورت ممتد و منقطع انجام شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر بلوار کاشانی، بلوار آزادی و بخشی از معابر ناحیه غرب با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد ریال خط‌کشی شده است.

نجفی ادامه داد: نظم بخشی ترافیکی و فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه‌روز، تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان و زیباسازی معابر سطح شهر از اهداف اجرایی این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه روند انجام عملیات خط‌کشی ترافیکی در سطح معابر شهر تداوم خواهد یافت و تمامی معابری که نیاز به این عملیات دارند براساس برنامه زمان‌بندی شده خط کشی خواهند شد، گفت: از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان محترم در طول انجام خط‌کشی تشکر و قدردانی نموده و از رانندگان عزیز تقاضا دارد با حرکت در بین خطوط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خودشان را در کاهش تصادفات ایفا کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه