اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی کردستان عنوان کرد؛

صدور دستور دستگیری و درمان بیمار روانی هنجارشکن سنندجی/ ظرف ۱۰ روز عاملین مواد مخدر در میدان نبوت سنندج بازداشت شوند

صدور دستور دستگیری و درمان بیمار روانی هنجارشکن سنندجی/ ظرف ۱۰ روز عاملین مواد مخدر در میدان نبوت سنندج بازداشت شوند
سردار علی آزادی دستور داد تا بیمار روانی سنندجی که به صورت عریان در محافل عمومی سنندج حضور می یابد و ویدیوی او در فضای مجازی هم پخش شده دستگیر شود و برای مداوا در مراکز درمانی مرتبط بستری و مراحل درمان او دنبال گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار علی آزادی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکم تا هشتم تیرماه به عنوان هفته مبارزه  با مواد مخدر نام گذاری شده است، گفت: ساماندهی ممعتادان متجاهر یکی از مطالبات به حق مردم استان کردستان است و نیروی انتظامی برای انجام آن تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

وی افزود: شهروندان کردستانی می توانند مزاحمت و حضور معتادان متجاهر در محافل عمومی را به سامانه های تلفنی ۱۲۸ و ۱۱۰ منعکس کنند تا همکاران ما بلافاصله در محل حاضر شوند و آنان را جمع  آوری کنند.

سردار آزادی بیان کرد: مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی خانمان سوز در جامعه است که جرایم دیگری از جمله سرقت، قتل و ... را به دنبال دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با اشاره به برنامه های مختلف متناسب با این هفته در استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، جمع آوری معتادان متجاهر، برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری میز خدمت و برگزاری برنامه های شور و نشاط و ورزشی را از اهم برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان اعلام کرد.

سردار آزادی افزود: در سه ماهه بهار امسال ۶۱۲ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد داده شده است.

وی با اشاره به پخش ویدیویی در فضای مجازی از حضور یک شهروند با وضعیت نامناسب در میادین اصلی شهر سنندج، عنوان کرد: این فرد معتاد نیست بلکه یک بیمار روحی روانی است و هیچ کمپ و بیمارستانی هم حاضر به پذیرش او نیست.

سردار آزادی به جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستور داد تا این فرد دستگیر و در مراکز درمانی مرتبط با وضعیت او بستری شود و مراحل درمانی او نیز دنبال گردد.

وی همچنین دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز به موضوع حضور معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در میدان نبوت سنندج رسیدگی شود و عاملین پخش مواد مخدر در این محل دستگیر شوند.

سردار آزادی گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۳۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۱۰۹۰ نفر هم مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر در استان دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه