اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری:

افزایش قیمت نهاده‌ها، تولیدکننده را متضرر کرده است/ گوشت هر کیلو ۳۰۰هزار تومان، شایعه است

افزایش قیمت نهاده‌ها، تولیدکننده را متضرر کرده است/ گوشت هر کیلو ۳۰۰هزار تومان، شایعه است
عطاءالله ابراهیمی گفت: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، قیمت نهاده‌ها دامی مثل جو، ذرت و سویا چندین برابر شده است از طرفی قیمت گوشت افزایش چندانی پیدا نکرده است، بنابراین در چنین شرایطی فردی که متضرر می‌شود تولیدکننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، قیمت نهاده ها دامی افزایش پیدا کرده است.
 
وی افزود: این افزایش قیمت در نهاده‌هایی مثل جو، ذرت و سویا چندین برابر شده است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از طرفی قیمت گوشت افزایش چندانی پیدا نکرده است، بنابراین در چنین شرایطی فردی که متضرر می‌شود تولید کننده است، برای آنکه تولیدکننده ضرر نکند و تولید پایداری داشته باشد و در کنار آن امنیت غذایی تامین شود نیاز است که تجدید نظری در قیمت گوشت قرمز شود.
 
ابراهیمی عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود قیمت گوشت به 300 هزار تومان یا دیگر مبالغ می‌رسد شایعه است، قیمت شاید رشد کند اما این رقم نخواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: قیمت فعلی گوشت که از عشایر خریداری می‌شود، یعنی هر کیلو گوشت گوسفندی 60 هزار تومان اجحاف در حق تولیدکننده و دامدار است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اینکه باید قیمت گوشت افزایش پیدا کند تا به یک قیمت متعادل برسد که مصرف کننده و تولیدکننده ضرر نکنند یک ضرورت است که حتما باید اتفاق بیفتد.
 
ابراهیمی با اشاره به خرید تضمینی دام از عشایران، بیان کرد: از طریق پشتیبانی امور دام پیگیر این موضوع هستیم، مکاتباتی انجام شده و امید است بتوانیم پشتیبانی امور دام را متقاعد کنیم که دام مازاد عشایر را بخرد.
 
وی تاکید کرد: خرید دام مازاد عشایر می‌تواند پشتوانه خوبی باشد تا در شرایطی که بازار بنا به دلایلی دچار مشکل می‌شود با تزریق آن بازار کنترل شود.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه