اخبار داغ

دادستان ایلام:

وضعیت کالاهای سریع الفساد، سریعاً تعیین تکلیف شوند/پرونده قاچاق بلاتکلیف در استان ایلام وجود ندارد

وضعیت کالاهای سریع الفساد، سریعاً تعیین تکلیف شوند/پرونده قاچاق بلاتکلیف در استان ایلام وجود ندارد
دادستان ایلام با اعلام رضایت نسبی از شرایط نگهداری کالاها در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، با اشاره به وجود برخی مشکلات جزئی، شرایط را «قابل قبول» ارزیابی کرد و اظهار کرد: وضعیت کالاهای سریع الفساد، سریعاً تعیین تکلیف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  "عبدالوهاب بخشنده"، دادستان ایلام عصر  با حضور در انبار اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف اموال قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

دادستان ایلام در این بازدید با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای با توجه به تجربیات ارزشمند قضایی، در بسیاری از موارد شخصاً ورود کرده که بحث قاچاق کالا و شرایط نگهداری اموال در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یکی از آن موارد است.

,

وی اظهار کرد: با توجه به دستور رییس قوه قضاییه به همراه رئیس سازمان بازرسی، رئیس تعزیزات حکومتی و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ادارت مربوطه، بازدیدی از انباری که کالاهای قاچاق در آن نگهداری می‌شود داشتیم و در جریان پرونده‌هایی که در حال رسیدگی است یا در حال اجرای حکم بودند قرار گرفتیم.

,

دادستان ایلام با اعلام رضایت نسبی از شرایط نگهداری کالاها در انبارها، با اشاره به وجود برخی مشکلات جزئی، شرایط را «قابل قبول» ارزیابی کرد و متذکر شد: این مشکلات جزئی باید سریعاً مورد پیگیری قرار گیرند، همچنین وضعیت کالاهای سریع الفساد، کالاهای نیازمند به استعلام از جهاد کشاورزی، استاندارد، گمرک و محیط زیست سریعاً تعیین تکلیف شوند.

,

بخشنده دادستان با بیان اینکه اموال موجود در این انبارها، متعلق به عموم مردم است تصریح کرد: در شرایط اقتصادی موجود با فروش این اموال و تعیین تکلیف آنها و واریز وجوه حاصل به حساب خزانه دولت از تضییع اموال عمومی جلوگیری گردیده و برای مصارف عمومی کشور هزینه خواهد شد.

,

وی افزود: در طول مدت یکسال گذشته تاکنون بازدیدهایی از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان انجام و برای رفع مشکلات مربوط به محل انبارهای نگهداری کالاها در سازمان جمع آوری و تعیین تکلیف اموال موجود دستورات لازم صادر شده است.

,

بخشنده با بیان اینکه در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق، در دستگاه قضایی و اداره تعزیرات استان پرونده‌های بلاتکلیف مشاهده و گزارش نشده و تمامی پرونده‌های ارجاعی در مدت زمان معین قانونی رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده گفت: مشکلات مربوط به اجرای احکام صادره مربوط به عدم همکاری برخی از سازمانهای دولتی با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای پاسخگویی به برخی از استعلامات و ارایه نتایج آزمایشات در مهلت‌های مقرر بوده که برای رفع آنها دستورات قانونی لازم به دستگاه‌های متولی صادر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه