اخبار داغ

سردار جعفری خبر داد؛

اشراف پلیس هرمزگان در کشف محموله ۸۵ میلیاردی قطعات موتور یخچال قاچاق

اشراف پلیس هرمزگان در کشف محموله ۸۵ میلیاردی قطعات موتور یخچال قاچاق
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشراف پلیس امنیت اقتصادی استان در شناسایی و کشف تعداد ۲۴ هزار و ۱۶۰ عددانواع قطعات موتور یخچال قاچاق به ارزش ۸۵ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در حال خروج از یکی از گمرکات استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد :مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام رصد اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن عناصر اصلی قاچاق از مبادی رسمی، از تصمیم آنان مبنی بر خروج و انتقال محموله سنگین قطعات موتور یخچال قاچاق در قالب یک دستگاه کانتینر مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی افزود: مأموران با پایش محور و کنترل کانتینر های های خروجی از یکی از بنادر تجاری شهرستان بندرعباس، کانتینر حامل محموله مذکور را شناسایی و آن را توقیف کردند.

,

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه پس از برسی بارنامه و استعلام از گمرگ توسط مأموران، قاچاق بودن محموله محرز شد، اذعان داشت: با حضور نماینده قضائی و گمرک کانتینر فک پلمپ و در بازرس از آن تعداد ۲۴ هزار و ۱۶۰ عدد انواع قطعات موتور یخچال قاچاق کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این زمینه ، اظهار داشت: کارشناسان اقتصادی ارزش محموله مکشوفه را ۸۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

,

سردار جعفری با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف سایر محموله های قاچاق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس استان برابر وظیفه ذاتی خود یا هرگونه قاچاق بالاخص مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت و کلان برابر قانون ادامه برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه