اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو مواد افیونی با طعم ماهی در عملیات بامدادی پلیس در سیریک

کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو مواد افیونی با طعم ماهی در عملیات بامدادی پلیس در سیریک
سردار جعفری از اشرافیت بالای پلیس استان و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیات بامدادی تکاوران پلیس سیریک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان یخچالدار حامل بار ماهی خبر داد و گفت: متهم اصلی به همراه سایر عناصر پرونده شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر، تکاوران جان برکف پلیس سیریک از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل و اقدامات اطلاعاتی سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سیریک، با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محور تردد خودروی حامل مواد را در حوالی روستای خرگوشی شناسایی و ضمن هماهنگی بامقام قضائی با تشکیل چندتیم به محل مورد نظراعزام شدند.

,

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان کرد: مأموران وانت نیسان یخچالدار مورد نظر را که در حال انتقال مواد مخدر بود شناسایی و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که پس از تعقیب و گریزی طولانی، راننده با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا و پوشش جغرافیایی منطقه از محل متواری شد.

,

سردار جعفری با بیان اینکه مأموران خودرو مورد نظر را متوقف و ضمن شناسایی عناصر اصلی اقدامات جهت دستگیری آنان ادامه دارد، اظهار داشت: در این عملیات با بازرسی از وانت نیسان یخچالدار بالغ بر یک تن و۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که در زیر بار ماهی مخفی شده بود کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت های مهم پلیس، مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه