اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی:

دولت آمریکا امروز بارزترین نماد حمایت از تروریسم است

دولت آمریکا امروز بارزترین نماد حمایت از تروریسم است
رضایی گفت: قدامات ترویستی و خرابکارانه در وجود دولت آمریکا نهادینه شده است و امروز دیگر دولت آمریکا بارزترین نماد حمایت از تروریسم محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به در پیش بودن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: دولت ایالات متحده آمریکا یکی از اصلی‌ترین حامیان تروریسم در جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: نگاهی به رویکرد آمریکا در قبال کشورهای مختلف به وضوح مشخص می‌کند که حمایت‌های مالی، سیاسی و نظامی از گروه‌های تروریستی در کشورهای مستقل همواره در دستور کار دولت آمریکا بوده است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: این در حالی است که آمریکایی‌ها با همین روش از کشورهای مستبد که توسط دیکتاتورها اداره می‌شوند و در واقع دست نشانده آمریکا هستند حمایت می‌کنند.

,

رضایی اظهار داشت: آمریکا علاوه بر حمایت از گروه‌های تروریستی در برخی کشورهای آمریکای لاتین، در منطقه غرب آسیا نیز کارنامه‌ای سیاه در این زمینه دارد.

,

وی عنوان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی ده‌ها سال است که با حمایت تمام قد آمریکایی‌ها اقدام به جنایت های متعدد در فلسطین اشغالی می کند؛ در یمن نیز رژیم آل سعود بیش از هشت سال است که با حمایت تمام عیار آمریکا در حال ظلم به مردم و کودکان و زنان مظلوم این کشور است.

,

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: گروه‌های تروریستی مانند داعش را آمریکا برای ضربه زدن به کشورهای مستقل و ملت‌های آزاده و ایجاد تفرقه بین مسلمان در منطقه ایجاد کرد و در نهایت نیز ایران بود که مقابل این گروه‌ها ایستاد.

,

رضایی تصریح کرد: آمریکایی‌ها که از بین بردن داعش را ضربه‌ای جدی به طراحی‌ خودشان می‌دانستند در نهایت اقدام به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان اصلی‌ترین عامل مقابله با داعش کردند و این اقدامی کم‌سابقه است که دولتی به طور رسمی یک نیروی نظامی رسمی کشور دیگر را مورد هدف قرار دهد و از بیان این اقدام هم ابایی نداشته باشد. 

,

وی اضافه کرد: این نوع برخورد در واقع نشانه این است که اقدامات ترویستی و خرابکارانه در وجود دولت آمریکا نهادینه شده است و امروز دیگر دولت آمریکا بارزترین نماد حمایت از تروریسم محسوب می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه