اخبار داغ

نتیجه‌گرا نبودیم

تقوی: نوسان تیم ملی والیبال با تغییر بازیکنان طبیعی است/ در هفته دوم لیگ ملت‌ها پیشرفت داشتیم

تقوی: نوسان تیم ملی والیبال با تغییر بازیکنان طبیعی است/ در هفته دوم لیگ ملت‌ها پیشرفت داشتیم
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که نوسان تیم ملی با تغییر بازیکنان طبیعی است، گفت: ملی‌پوشان در هفته دوم لیگ ملت‌ها، نسبت به هفته اول پیشرفت خوبی داشتند و امیدوارم این روند ادامه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی در تحلیل عملکرد تیم ملی والیبال ایران در دو هفته سپری شده لیگ ملت‌ها 2022 افزود: فدراسیون دو کار را با هم انجام داد، یکی جوانگرایی در ترکیب تیم ملی و دوم تغییر کادر فنی به کادر تمام ایرانی که خیلی مورد توجه قرار گرفت. البته در کادر فنی فعلی یک مربی بدنساز از کشور لهستان داریم، اما این مربی وظایف مشخص شده خود را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر این‌که منطقی است که بعد از حضور چندین ساله تیم ملی والیبال با نسل طلایی در لیگ ‌ملت‌ها، با تغییر ترکیب، تیم ملی دچار نوسان شود، تصریح کرد: در لیگ ملت‌ها نتیجه‌گرا نبودیم و برای فدراسیون افزایش خودباوری بازیکنان و ارتباط و هماهنگی کادر فنی با تیم مهم است.

,

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به نتایج و عملکرد تیم ملی در دو هفته لیگ ملت‌ها گفت: تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت‌ها، نسبت به هفته اول پیشرفت خوبی داشت و امیدوارم این روند هم ادامه یابد.

,

وی به کار سخت تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها اشاره کرد و گفت: ملی‌پوشان در رقابت با تیم‌های ایتالیا، صربستان و لهستان در هفته سوم کار سختی دارند، اما اولویت فدراسیون آمادگی و افزایش خودباوری آن‌ها است تا با کسب تجربه‌، عملکرد مناسبی در مسابقات پیش رو از جمله قهرمانی مردان جهان داشته باشند.

,

تقوی حضور شایسته در بازی‌های المپیک 2024 پاریس را هدف نهایی فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی در رویدادهای مختلف دانست و گفت: همیشه باید به تیم ملی والیبال امید داشته باشیم. اینکه می‌گوییم آمادگی و هماهنگی بازیکنان به معنای آن نیست که توقع برد نداریم. درست است که می‌خواهیم تیم به اهدافش برسد، اما برد و باخت در رقابت‌ها هم اهمیت دارد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه