اخبار داغ

در میزگرد سفیرافلاک مطرح شد؛

آمریکا کلکسیونی از نقض حقوق بشر/ سازمان‌های تروریستی ساخته دست آمریکاست

آمریکا کلکسیونی از نقض حقوق بشر/ سازمان‌های تروریستی ساخته دست آمریکاست
کارشناسان عنوان کردند: آمریکا می خواهد منافع خود را به هر قیمتی حفظ کند و طی این سال‌ها رژیم صهیونیستی به واسطه سرکوب، خشونت و ترور خود را نگهداشته و در واقع ماهیت آمریکا و اسرائیل، خلق و خوی درندگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، تاریخ گواه سال‌ها جنایت از سوی داعیه‌داران و مدعیان حقوق بشر است که سبک و روششان در این حقوق بشر متفاوت از انسانیت است، کشتار مردمان بیگناه در گوشه گوشه دنیا، ترور، تحریم و هزاران جنایت دیگر که با هر کدام، چهره از نقاب استکبار و در راس آن آمریکا برداشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

حقوق بشر آمریکایی، حقوقی متفاوت از دفاع انسانیت است بلکه برگرفته از تفکری خاص در جهت تامین منابع کثیفی است که سالهاست آمریکا با این روش خود را سر پا نگه داشته است، پایه گذاری گروهک های تروریستی از جمله داعش و گروهک های دیگر، حمایت تمام قد از منافقانی که ۱۷ هزار نفر را در کشور ما ترور کرده و به شهادت رساندند، حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل تنها بخشی از کارنامه سیاه آمریکاست که سالهاست خود را مدعی حقوق بشر می داند.

,

از ششم تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و فرصتی است تا در این ایام جنایت های آمریکا یکی پس از دیگری افشا و بازخوانی شود، روزهای تیرماه یادآور حوادثی از جمله شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، ترور نافرجام رهبری، شهادت آیت اله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ نفر مسافر این هواپیما است که هر کدام داغی بزرگ به شمار می رود.

,

,

, ,

جنایت های آمریکا طی سالهای سال خود گواهی بر ضدیت آنها با حقوق بشر و انسانیت است ولی این شعار را با اهدافی دیگر تکرار می کنند تا درپوشی باشد بر همه جنایت هایی که در همه دنیا بر علیه بشر انجام داده اند.

,

در همین راستا پایگاه خبری سفیرافلاک میزگردی را با حضور کارشناسان سیاسی و تحلیلگران این حوزه برگزار نموده است که مشروح آن را در زیر می خوانید.

,

حقوق بشر آمریکایی برگرفته از تفکر صهیونیست جهانی است

, حقوق بشر آمریکایی برگرفته از تفکر صهیونیست جهانی است, حقوق بشر آمریکایی برگرفته از تفکر صهیونیست جهانی است,

امیر علی حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا اظهار داشت: حقوق بشر آمریکایی لقلقه زبان غرب است و از دید آنها بشر فقط بشر غربی خصوصا آمریکایی است و در واقع حقوق بشر آمریکایی برگرفته از تفکر صهیونیست جهانی است که یهودیان را نژاد برتر می داند، از دید غربی ها حقوق بشر، اسلحه ای است بر علیه ملتها و دولت هایی که با تفکرات نظام تک قطبی مخالف هستند به این معنی که هر کسی با غرب مخالف است در واقع حقوق بشر را رعایت نکرده و برهمین اساس غرب از تحریم علیه آنها استفاده می کند.

,

وی افزود: سه رئیس جمهور آمریکا طی ۲۳ سال حدود ۹ میلیون انسان بیگناه را در کشورهای مختلف از بین بردند اما نه کسی اینها را محاکمه کرد و نه حرفی زد بلکه به اسم دفاع از حقوق بشر دست به چنین جنایتی زده اند، این کشورها که ۹ میلیون نفر از افراد خود را از دست دادند در واقع دشمنِ تفکر نظام تک قطبی بودند و آمریکا اعتقاد داشت که اینها حقوق بشر را رعایت نمی کنند.

,

,

, ,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: آمریکا با استفاده از سلاح تحریم، کشورها و مردم را با قحطی مواجه می کند، همچنین از طرفی ورود دارو را ممنوع می کند و در واقع ملتها و مردم را هدف قرار داده است ولی در تاریخ هیچ کشوری با تحریم از بین نرفته است.

,

امیری گفت: آمریکا بر خلاف رویه ای که دارد، وانمود می کند که مدافع حقوق بشر است اما عملا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، هم برای ملتهای تحت سیطره، هم برای ملتهایی که در برابر او ایستاده اند و هم مردم خود این کشور و امروز درون آمریکا، بزرگترین ظلم به آمریکایی ها می شود به طوری که با قوانین ظالمانه تحت عنوان فردگرایی، آزادی ها را محدود و منویات خود را اعمال می کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: حقوق بشر آمریکا در واقع قانون حمایت از آمریکاست نه دفاع از حقوق ملتها به طوری که امروز آمریکا از دیکتارتورها حمایت می کند و هر کشور دیکتاتوری که در دنیا با آمریکا ارتباط دارد، آن را حمایت می کند چرا که منافع آمریکا را تامین می کند و آمریکا اشاره ای به بشر نمی کند و برای آمریکا، بشر حساب نمی شود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به حمایت آمریکا از گروهک های تروریستی، افزود: هر سازمان تروریستی به نوعی ساخته و پرداخته دست آمریکاست چون منافع را تامین می کند مانند داعش و سازمان منافقین که ۱۷ هزار نفر از مردم کشور ما را ترور کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در جنگ تحمیلی با صدام همدست شدند و امروز پادوی صهیونیستها هستند به طوری که در فضای مجازی با ساخت هزاران اکانت فیک، افراد را تحریک و اغفال می کنند اما چون منافع غرب و آمریکا را تامین می کنند، مورد حمایت قرار می گیرند.

,

,

, ,

ذات تروریستی آمریکا

, ذات تروریستی آمریکا, ذات تروریستی آمریکا,

همایون رهبران کارشناس سیاسی افزود: افشای حقوق بشر آمریکایی در تاریخ ششم تا دوازدهم تیرماه یادآور حوادثی است از جمله حمله به هوایپمای مسافربری و شهادت شهید بهشتی و یارانش که تعدادی به شهادت رسیدند و امام در وصیت نامه خود عنوان کردند که آمریکا ذاتش تروریستی است و تا زمانی که آمریکا وجود دارد، ترور هم رخ می دهد چرا که از ابتدای تاسیس ایالت متحده آمریکا با قتل عام سرخ پوستان همراه بود و براساس استقرار خود در این منطقه، تضیع حقوق بشر را نشان دادند.

,

وی افزود: هر جایی در دنیا، ردپای جنایتهای آمریکا و غرب که ضد حقوق بشر است دیده می شود و دست به ترور، خیانت، کودتا و هزاران جنایت دیگر را در کارنامه سیاه خود دارند، در واقع آمریکا همان شیطان بزرگ است که برای تامین منافع خود دست به هر جنایتی زدند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وضعیت عراق، افغانستان و کشورهای دیگر گویای حمایت تمام قد آمریکا از رژیم کودک کشی است که اگر کلکسیونی از جنایت های آمریکا فراهم شود می بینیم که با استفاده از سلاح های مختلف در فلسطین بیشترین جنایتها را انجام داده است.

,

رهبران گفت: آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم در کشور جنایت هایی از جمله کودتای ۲۸ مرداد را انجام داد و بعد از پیروزی انقلاب، مدعیان حقوق بشر با تحریم، جنگ، ترور، فتنه و جنایات دیگر برای رسیدن به منافع خود تلاش کردند در واقع باید در پرونده آمریکا به دنبال یک نقطه سفید بود چرا که آنها سراسر عمر خود را مشغول به جنایت بودند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در دنیا پرچمدار نقض حقوق بشر است، تصریح کرد: آمریکا حتی به هم پیمانان خود هم در این راستا رحم نمی کند، در حالی آمریکا حق ندارد دم از حقوق بشر بزند که از طریق بلندگوها و رسانه هایی که در اختیار دارد، خود را منادی حقوق بشر می داند.

,

,

, ,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید ویژه ای داشتند و ضروری است تا جنایت های بی سابقه آمریکا بازگو شود و می توان از این همه جنایت، کتابها نوشت به طوری که در جنگ تحمیلی متوسل به بمباران شیمایی شدند و در حالی خود را طرفدار ملتها می دانند که حتی در تحریم ها، دارو را به روی بیماران بستند و هیچ خط قرمز برای آنها وجود ندارد.

,

رهبران گفت: منافقین با ترور ۱۷ هزار نفر در کشور جنایت بزرگی را انجام دادند ولی آمریکا از آنها حمایت می کند و حمایت از گروهک های تروریستی در دستور کار آمریکا می باشد.

,

حمایت از ترویستها در دستور کار آمریکا

, حمایت از ترویستها در دستور کار آمریکا, حمایت از ترویستها در دستور کار آمریکا,

مهدی اسماعیلی تحلیگر سیاسی اظهارداشت: دولت آمریکا بسیار فریب کار است و سیاست های خود را از بدو تاسیس تا به امروز با فریب، نیرنگ و حیله پیش برده است و یک سیاست واحدی را که دولتمردان آمریکا برای پیشبرد اهداف خود به کار گرفته اند حمایت از تروریستها بوده است.

,

وی بیان کرد: آمریکا دم از شعارهایی می زند که خلاف واقع آنها به وفور در کارنامه غرب مشهود است، اگرچه خود را مدافع حقوق بشر می دانند ولی همیشه اقداماتشان ضد بشر بوده است و از واژه حقوق بشر به عنوان یک واژه جذاب و مورد پسند به عنوان یک ابزار استفاده کردند ولی در دوره های مختلف، این قضیه را هم به عنوان حربه استفاده کردند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: هر اقدامی را که احساس می کردند جنبه ای از دفاع حقوق مردم دارد را به عنوان ضدیت با حقوق بشر عنوان می کنند و با هجمه رسانه ای این اقدامات را ترویج می دادند، اگرچه شعار حقوق بشر را سر می دهند ولی با تحریم، جان انسانها را نشانه می گیرند و داروی بیماران را هم رحم نمی کنند.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه چهره آمریکا بر همگان روشن است، گفت: آمریکا می خواهد منافع خود را به هر قیمتی حفظ کند و در این راستا از اسرائیل حمایت می کند و طی این سالها رژیم صهیونیستی به واسطه سرکوب و خشونت و ترور خود را نگهداشته اما ماهیت آمریکا و اسرائیل، خلق و خوی درندگی است که در وجود هر دو دیده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه