اخبار داغ

سرمربی امید تراکتور مطرح کرد:

امیدوارم بردیف مثل «گوجا» باشد/ نقل‌وانتقالات ایران آشفته‌بازار شده است

امیدوارم بردیف مثل «گوجا» باشد/ نقل‌وانتقالات ایران آشفته‌بازار شده است
جعفری ابراز امیدواری کرد تا سرمربی ترکمن پرشورها راه معمار رومانیایی را در این باشگاه ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص انتخاب قربان بردیف به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: بردیف مربی شناخته شده‌ای است و کارنامه خوبی دارد. او در فوتبال روسیه تاثیرگذار بوده و امیدوارم در تراکتور هم عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی به مسئولیت‌های فنی بردیف در باشگاه تراکتور اشاره کرد و افزود: به شخصه اعتقاد دارم تیم امید هر چقدر به تیم بزرگسالان وصل باشد تاثیرگذاری در نتیجه بیشتر می‌شود. باید تیم‌های پایه به طور مستمر و مدام با تیم بزرگسالان در ارتباط باشند تا خروجی خوبی برای فوتبال‌مان داشته باشد.

,

سرمربی تیم فوتبال امید تراکتور با استقبال از حضور بردیف تأکید کرد: از برنامه فعلی باشگاه مبنی بر استفاده بردیف برای نظارت بر تیم‌های پایه خوشحالم و امیدوارم این اتفاق به صورت عملی صورت بگیرد تا همانند دهه ۷۰ فوتبال تراکتور و تبریز شکوفا شود و بازیکنان خوبی به فوتبال کشور معرفی شود. استعدادهای نابی در تیم امید تراکتور وجود دارد که فقط با توجه و ارزش‌دهی می‌توانند خودشان را ثابت کنند.

,

جعفری در واکنش به صحبت‌هایی مبنی بر احتمال حضورش در کادرفنی تیم بزرگسالان تراکتور به عنوان دستیار بردیف گفت: تاکنون از باشگاه در این خصوص با من صحبتی نشده است. اگر تصمیم به این کار باشد با کمال میل قبول می‌کنم چراکه برای خدمت به تراکتور همیشه آماده هستم.

,

وی در ادامه به اهمیت جوانگرایی و اعتماد به بازیکنان بومی در آشفته بازار فوتبال ایران پرداخت و مطرح کرد: از سیاست و بودجه باشگاه برای فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات خبر ندارم ولی مطمئن هستم مسئولین باشگاه بهترین تصمیم را برای تراکتور می‌گیرند. از طرف دیگر، باید به مسئولین باشگاه حق بدهیم که در وضعیت فعلی بازار که هزینه‌های بازیکنان به شدت افزایش پیدا کرده است، کار سختی داشته باشند.

,

«رقابت تیم‌های خصوصی با دولتی نابرابر است» مربی تبریزی با بیان این جمله متذکر شد: این رقابت در وضعیت کنونی سخت‌تر نیز می‌شود. مطمئنا با اعتماد به سرمایه‌های باشگاه و کمی تحمل می‌توان به موفقیت رسید. ۵۰ درصد قدرت تراکتور به هوادارانش است و هر مربی با هر بازیکنی می‌تواند به پشتوانه پرشورها بهترین نتایج را کسب کند.

,

جعفری، شهامت و جسارات استفاده از بازیکنان جوان و بااستعداد را حلقه مفقوده در کار مربیان فوتبال کشور دانست و عنوان کرد: قهرمانی فقط به داشتن مهره‌های تاپ و ملی‌پوش نیست و به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از فاکتورهای خوب قربان بردیف توجه به بازیکنان جوان است. شک ندارم اگر از استعدادهای تیم امید و جوانان استفاده شود، تراکتور جزو ۴ تیم برتر ایران خواهد شد.

,

سرمربی تیم امید تراکتور ضمن ابراز گلایه از سرمربیان فصل گذشته تیم بزرگسالان این باشگاه یادآور شد: سرمربیان تراکتور جرات استفاده مستمر از بازیکنان جوان را نداشتند. اگر به این بازیکنان اعتماد می‌شد، مطمئن باشید تراکتور بالاتر از رده ۱۳ قرار می‌گرفت. حداقل ۱۰۰ بازیکن مستعد را می‌شناسم که اگر به آن‌ها بها دهند، می‌توانند بالای ۵۰ بازی ملی داشته باشند. متاسفانه به بازیکنان جوان ارزش نمی‌دهند.

,

جعفری در پایان ابراز داشت: در تراکتور به حدی استعداد وجود دارد که کار من را راحت می‌کنند. سال گذشته به همراه کادرفنی که باید از زحماتشان تشکر کنم وقت زیادی برای تیم امید گذاشتیم و توانستیم به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم. ان‌شاءالله امسال با تلاش مضاعف سعی خواهیم کرد جام قهرمانی را بالای سر ببریم. نه تنها تیم بزرگسال بلکه کل تیم‌های رده‌های تراکتور باید همیشه مدعی عنوان قهرمانی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه