اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای گسترش فمنیسم رسانه‌ای در فضای مجازی/ لزوم توجه متولیان فرهنگی برای حفظ کرامت انسانی بانوان

تلاش دشمن برای گسترش فمنیسم رسانه‌ای در فضای مجازی/ لزوم توجه متولیان فرهنگی برای حفظ کرامت انسانی بانوان
احسان ربیعی گفت: اتفاقاتی که اخیرا در برخی از شهرهای کشور افتاد نشان از آن دارد که ما به سمت جاهلیت مدرن در حال پیشرفتیم و این یعنی دشمن به دنبال حاکم‌شدن فمنیسم رسانه‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نشست بانوان بسیج رسانه با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز برگزار شد.
 
در این نشست خبرنگاران بسیجی به بیان مشکلات خود در حوزه کاری و مشکلاتی که یک بانو برای پوشش خبر دارد مطرح کردند.
 
احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این جلسه اظهار کرد: در آیات قرآن به شان و کرامت زنان به وضوح اشاره شده است و از آن جمله سوره کوثر که در وصف حضرت زهرا(س) نازل شده می‌باشد و این بیانگر شخصیت والای زن در قرآن و اسلام است.
 
وی با بیان اینکه اگر باز هم به قرآن مراجعه کنیم خواهیم دید که خداوند در سوره انسان به شخصیت والای حضرت زهرا(س) اشاره دارد و به نوعی بیانگر آن است که زن باید به حضور خود در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... افتخار کند ادامه داد: همه این‌ها نشان‌دهنده آن است که شخصیت زنان در قرآن مقدس شمرده شده است،اما امروز و در جامعه اینگونه نیست، در این راستا بحث فمینیسم مطرح می‌شود.
 
ربیعی بیان داشت: فمینیسم اسلامی در پوشش اسلام زن را برای استفده ابزاری هدایت و از آرمان، شخصیت و جایگاه خود دور می‌کند.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از شکل‌گیری فمینیسم رسانه‌ای خبر داد و افزود: دشمن به دنبال گرفتاری زنان و دختران ما در فمینیسم رسانه‌ای است.
 
وی تاکید کرد: اتفاقاتی که اخیرا در برخی از شهرهای کشور افتاد نشان از آن دارد که ما به سمت جاهلیت مدرن درحال پیشرفتیم و این یعنی دشمن به دنبال حاکم شدن فمینیسم رسانه‌ای است.
 
ربیعی افزود: سیاست‌مدران غربی سال‌ها پیش به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند در جامعه اسلامی به نتیجه برسند باید از زنان ایرانی آغاز کنند، دشمن به دنبال اضمحلال زنان در عرصه‌های حقیقی و مجازیست و خانواده‌ها و زنان را تهدید می‌کند.
 
مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای، مجازی و... باید اقدامات گسترده‌ای صورت گیرد و برای نجات زنان و دختران اقدام شود گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای تیربار خود را بر روی زنان به کار بسته است.
 
بانوان باید خود دیدگاه‌ها و نگرش‌های در جامعه را نسبت به خود تغییر دهند
 
در ادامه این برنامه زهرا حبیبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مورد به مورد مسائل و مشکلات بانوان خبرنگار مردم را پیگیری می‌کنم.
 
وی بیان داشت: در دولت بحث عفاف و حجاب به جد پیگیری می‌شود و به دستور استاندار به این موضوع ورود خواهیم کرد.
 
حبیبی ادامه داد: می‌طلبد برای ترویج حجاب و عفاف همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها پای کار آیند اما برای عفاف و حجاب باید در سطح کلان تصمیم‌گیری شود و زیرساخت‌ها باید اصلاح شود.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان خود باید دیدگاه‌ها و نگرش‌ها را نسبت به خود تغییر دهند و نگاه به بانوان در اجتماع باید ویژه‌تر باشد چراکه بانوان ما در حقیقت مادرانی با مشغله‌های بسیار هستند و اگر در محیط بیرون هوای آن‌ها را نداشته باشیم کار برایشان بسیار دشوار می‌شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بانوان باید خود دیدگاه‌ها و نگرش‌های در جامعه را نسبت به خود تغییر دهند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه