اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان لنده مطرح کرد؛

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشریت

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشریت
امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: امروز کسانی که خودشان طلایه دار حقوق بشر در جهان هستند بیشترین جنایات و ناقضین بزرگ حقوق بشر و بشریت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار  صبح زاگرس، با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی و دامنه جنایات بی شمارامریکا گفت: امروزه در جاجای جهان شاهد حضور نظامی و دخالت مستقیم امریکایی ها با ادعای حقوق بشری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: امروز جنایات امریکا در جنگ ویتنام و کشتار هزاران انسان بی گناه و یتیم کردن بیش از 900هزار کودک توسط کسی که خود را طلایه دار حقوق بشر می داند جنایتی غیرقابل بخشش است.

,

وی افزود:امروز ه تنها کشوری در جهان که از بمب اتم استفاده کرده است همین امریکایی است که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد در حالی که خود به گفته مقام معظم رهبری بزرگترین نقاض حقوق بشری و حتی بشریت است.

,

الهی نیا گفت: نقش روشن و دخالت آشکا امریکا در عراق و راه اندازی گروهک های ترویستی داعش و جبهه النصره و سایر فرقه های ضلالت در منطقه جنایتی دیگر از سوی امریکا در خاورمیانه است.

,

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز امریکا و یادی استکبار جهانی همواره با ادعای حقوق بشری اقدام به ترور شخصیت های طراز اول انقلاب، دانشمندان، فرماندهان نظامی و حتی افراد عادی جامعه در حوادث ترورهای خیابانی منافقین با نقش مستقیم امریکا شکل گرفته است.

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: تاسیس زندان های مخوف در عراق از جمله ابوغریب مصداقی روشن از جنایات حقوق بشری امریکا در منطقه است که مردم بی دفاع و بیگناه عراق را به خاک و خون کشیدند.

,

وی افزود: حمایت مستقیم امریکا از گروهک های ترویستی و مداخله در انتخابات ایران و حتی سازماندهی مزدوران داخلی برای ایجاد فتنه و تفرقه و آشوب در کشور از جمله فتنه 88و حوادث آبان ماه مصدایق روشنی از همین جنایات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه