اخبار داغ

در حاشیه عدم نظارت کافی؛

شهرک صنعتی شکوهیه قم مشتری پروپاقرص آتش‌سوزی‌های مهیب/ این بار ۵ فوتی و ۶ مصدوم فوق بدحال

شهرک صنعتی شکوهیه قم مشتری پروپاقرص آتش‌سوزی‌های مهیب/ این بار ۵ فوتی و ۶ مصدوم فوق بدحال
شهرک صنعتی شکوهیه مشتری پروپاقرص آتش‌سوزی‌های مهیب در استان قم است که هر بار به خبر یک رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا " زمانی که از کارشناس آتش‌نشانی می‌پرسم آیا تعداد آتش‌سوزی‌های شهرک صنعتی شکوهیه زیاد از حد معلول نیست در جوابم می‌گوید: یکی از مشتریان اصلی ما شهرک شکوهیه است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

پیگیری‌های خبرنگار قم فردا تا ساعت یک بامداد امروز در خصوص علت آتش‌سوزی کارخانه تولید مواد شیمیایی و حشره‌کش به جایی نرسید و مسئولان نتیجه قطعی را به کارشناسی‌های بیشتر موکول کردند.

,

این آتش‌سوزی در حالی رخ‌داده که سال 95 نیز همین کارخانه دچار حریق و آتش‌سوزی شده بود.

اعلام آتش‌سوزی به آتش‌نشانی قم در ساعت16

,
,
, اعلام آتش‌سوزی به آتش‌نشانی قم در ساعت16, اعلام آتش‌سوزی به آتش‌نشانی قم در ساعت16,

, ,

باتوجه‌به این که آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه رخ‌داده بود و این شهرک دارای آتش‌نشانی مجزا است، ساعت 16 باتوجه‌به حجم بالای آتش‌سوزی به آتش‌نشانی شهر قم به‌عنوان نیروهای پشتیبان و کمکی اعلام می شود و نیروهای امدادی آتش نشانی قم به محل وقوع حادثه اعزام می شوند.

,

در این میان شدت آتش سوزی به حدی بوده که تا ساعت 12 شب هنوز آتش به صورت کامل اطفا نشده بود و عوامل آتش نشانی شهرک شکوهیه همچنان مشغول اطفا و لکه گیری محل حادثه بودند.

5 فوتی تاکنون و 6 مصدوم فوق بد حال


اروجی مدیر کل مدیریت بحران استان قم عصر دیروز  در خصوص تعداد کشته های این حادثه گفت: در این حادثه ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

,
,
, 5 فوتی تاکنون و 6 مصدوم فوق بد حال, 5 فوتی تاکنون و 6 مصدوم فوق بد حال,
,
, ,
,

 وی افزود: هفت نفر نیز مصدوم شدند که شش نفر از مصدومان که سوختگی بالای ۹۰ درصد داشتند به بیمارستان های تهران و اصفهان منتقل شدند.

,

 مدیر کل مدیریت بحران قم گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که احتمالا نشت گاز  علت این حادثه بوده است و تحقیقات در دست انجام است.

,


این در حالی است که صبح امروز یکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان جان خودش را از دست داد.

آتش سوزی های تکراری در شهرک شکوهیه

,
,
,
, آتش سوزی های تکراری در شهرک شکوهیه, آتش سوزی های تکراری در شهرک شکوهیه,



این در حالی است که آتش سوزی در شهرک شکوهیه به یک امر عادی و تکراری تبدیل شده است، به طوری که در چند سال اخیر همواره شاهد آتش سوزی های مهیبی در این منطقه صنعتی بوده ایم.

, ,
,
,

اتفاقی که نشان می دهد نبود نظارت کافی موجب شده است که اصول ایمنی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی این شهرک صنعتی رعایت نشود و جان بی گناه کارگران را پی در پی بگیرد.

در واقع باید گفت این زلزله نیست که نتوان آن را پیش‌بینی کرد و ضعف مدیریت در بروز این اتفاقات کاملاً مشهود است.



انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه