اخبار داغ

سرمربی تیم ملی روی من نظر مثبتی نداشت اما امیدوارم او را قانع کنم؛

چشمی: تیم قهرمان هستیم و نیازی به شلوغ‌کردن بازار نداریم/ صحبت‌کردن از جدایی غفوری درست نیست!

چشمی: تیم قهرمان هستیم و نیازی به شلوغ‌کردن بازار نداریم/ صحبت‌کردن از جدایی غفوری درست نیست!
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته تلاش زیادی کردم ولی سرمربی تیم ملی نظر مثبتی نداشت، امیدوارم نظر سرمربی را تغییر بدهم و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ روزبه چشمی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال پس از تمدید ۲ ساله قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر بار دیگر در استقلال ماندگار شدم و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران، سایر بازیکنان و کادرفنی سال خوبی را رقم بزنیم. فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم و خدا را شکر بار دیگر در این تیم هستم.

,

وی در ادامه پیرامون حواشی رخ داده بیان داشت: زمانی که سرمربی تیم را از دست دادیم انتخاب گزینه جانشین کمی زمان برد. در بحث نقل‌وانتقالات باید شاکله تیم حفظ شود. ما تیم قهرمان هستیم و از خط دروازه گرفته تا حمله رکورد زدیم و نیازی نیست بازار را شلوغ کنیم. همان طور که گفتم شاکله تیم باید حفظ شود و ۳، ۴ بازیکن طبق نظر سرمربی بگیریم.

,

چشمی درباره جذب بازیکنان عنوان داشت: نه نیاز تیم است و نه استقلال شرایطی دارد که بخواهد مثل برخی تیم‌ها ورودی و خروجی داشته باشد. بهترین کار تمدید قرارداد بازیکنان و جذب ۳، ۴ بازیکن است. من فکر می‌کردم تمدیدم نیم ساعته تمام شود اما پرینت برگه قرارداد ۲ خطش کم رنگ بود و به همین دلیل برای انجام کارها ۲ ساعت طول کشید. 

,

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد تمدید با وریا غفوری و توئیت‌ها اذعان داشت: توئیت‌ها را ندیده‌ام اما حرفه‌ای نیست در مورد اینکه چه بازیکنی قرارداد ببندد یا بماند صحبت کنم و در حیطه اختیاراتم نیست. تمرینات‌مان هم طبق نظر سرمربی هفته آینده آغاز خواهد شد.

,

او در رابطه با جدایی دانش‌گر از جمع آبی‌ها تصریح داشت: شاید هواداران ناراحت شده باشند اما فوتبال حرفه‌ای شده.‌ آیا تضمینی وجود دارد دانشگر ۱۰ سال در استقلال باشد؟‌ شاید زمانی برسد که باشگاه من را نخواهد. جابه‌جایی در فوتبال یک بحث حرفه‌ای است و دانشگر امسال تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. در مجموع درست نیست در مورد جابه‌جایی بازیکنی دخالت کنم. 

,

چشمی در این باره که چه‌قدر شانس بازگشت به تیم ملی را دارد، خاطرنشان ساخت: سال گذشته تلاش زیادی کردم ولی سرمربی تیم ملی نظر مثبتی نداشت. درست است که فاصله کمی تا شروع جام جهانی داریم اما تلاش می‌کنم در نیم فصل خوب بازی کنم. آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است و خدا را شکر در یک دوره از جام جهانی حضور داشتم و بازی کردم. 

,

وی در پایان گفت: قطعا تفاوت سلیقه سرمربی هم هست. اگر یک مربی نظرش باشد بازیکن را دعوت می‌کند و من هم تمام تلاش خود را می‌کنم. امیدوارم نظر سرمربی را تغییر بدهم و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه