اخبار داغ

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر شرق از مرز ۶۳۰ هزار تن گذشت/ رشد ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در خطوط دریایی داخلی و بین المللی

عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر شرق از مرز ۶۳۰ هزار تن گذشت/ رشد ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در خطوط دریایی داخلی و بین المللی
محمدحسینی تختی با تشریح جزئیات عملیات بندری، از عبور عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان از مرز ۶۳۰ هزار تن در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حمیدرضا محمد حسینی تختی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات آمار سه ماهه عملیاتی اظهار داشت: طی این مدت، جابجایی ۶۳۰ هزار تن کالای غیرنفتی و نفتی به انجام رسید که در این زمینه رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته در این فعالیت ها به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:طی سه ماهه نخست امسال با تخلیه و بارگیری ۲۹ هزار و ۷۵۰ تن کالای نفتی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است.

,

وی در ادامه به جابجایی مسافر در مسیرهای داخلی و بین المللی نیز اشاره ای داشت وتصریح کرد: آمارها از رشد ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در سه ماهه امسال حکایت دارد بطوری که در سه ماهه نخست بیش از یک میلیون نفر مسافر و گردشگر در مسیرهای داخلی و بین المللی بنادر تحت پوشش این مدیریت جابجا شده اند.

,

محمدحسینی تختی با اشاره به اینکه در بخش تردد مسافری نیز این بندر رشد چشمگیری به نسبت سال گذشته تجربه کرد، ادامه داد، تردد انواع شناورها در مسیرهای داخلی و بین المللی نیز از مرز ۵ هزار و ۶۰۰ فروند گذشت که رشدی ۱۲ درصدی در این زمینه را شاهد هستیم .

,

لازم به ذکر است: بندر شهید باهنر با دارا بودن ۵ بندر فعال و چندمنظوره در شرق هرمزگان ، ایفا گر نقش بسیار مهم وبسزایی در سپهر اقتصادی داخلی و بین المللی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه