اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی در قالب تفاهم‌نامه همکاری استانداری با کمیته امداد

اختصاص ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی در قالب تفاهم‌نامه همکاری استانداری با کمیته امداد
عباس زاده از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به استان در قالب تفاهم نامه همکاری استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا عباس زاده امروز در مراسم تهیه و توزیع اقلام مربوط به اجرای فاز اول تفاهم نامه همکاری استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این اعتبار جهت ارائه خدمات مناسب تر به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان اختصاص می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر و منظم تر به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان، تفاهم نامه ای بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده است .

,

به گفته وی؛ این تفاهم نامه شامل ۱۴ بخش از مسئولیت ها و برنامه های ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد گردیده است.

,

معاون استاندار اظهار امیدواری کرد؛ بر اساس این تفاهم نامه و برنامه ریزی و هماهنگی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی متولی در استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، خدمات مناسب تری به نیازمندان در سال جاری ارائه شود.

,

عباس زاده گفت: در مرحله اول این تفاهم نامه ۸۱۲ قلم کولر آبی و یخچال به نیازمندان تحویل می شود.

,

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان بویژه با مساعدت های کمیته امداد خمینی(ره) بتوانیم سال ۱۴۰۱ خدمات بهتر و متراکم تری به مردم و نیامندان ارائه نماییم تا موجبات رضایت بیشتر آنان فراهم گردد.

,

گفتنی است؛ در این مراسم تعداد 180 عدد یخچال و 632 عدد کولر آبی به ارزش بیش از 37 میلیارد ریال به خانواده های نیازمند تحویل شد.

,

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با حضور در روستاهای شکراب و کلاته بجدی از پروژه های مسکن شهری کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان بیرجند بازدید و بر تسریع در روند اجرای پروژه های مسکن شهری مددجویان این نهاد حمایتی تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه