اخبار داغ

رئیس اداره بنیاد مسکن خلیل آباد خبر داد؛

مقاوم سازی ۲۸ درصدی منازل روستایی خلیل آباد/ بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی داریم

مقاوم سازی ۲۸ درصدی منازل روستایی خلیل آباد/ بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی داریم
میری با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار و ۳۸۶ مسکن روستایی در شهرستان خلیل آباد داریم، گفت: عملیات مقاوم سازی برای ۲۸۰۰ واحد روستایی تا به امروز انجام شده که نشان از پیشرفت مقاوم‌سازی در ۲۸ درصد منازل روستایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان میری، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل آباد و کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد دارای 22 روستای 20 خانوار است که تا به امروز در 17 روستا طرح هادی اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه تهیه طرح برای صد در صد روستاهای شهرستان انجام شده است و تا به امروز در 16 روستای شهرستان بازنگری طرح هادی انجام شده است، خاطرنشان کرد: 10 روستا نیاز به بازنگری طرح هادی دارد و امیدواریم با تخصیص اعتبار در سال جاری برنامه بازنگری این روستاها انجام شود.

,

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل آباد با بیان اینکه حدود 10 هزار و 386 مسکن روستایی در شهرستان خلیل آباد داریم، تصریح کرد: عملیات مقاوم سازی  برای 2800 واحد روستایی تا به امروز انجام شده که نشان از پیشرفت مقاوم سازی در 28 درصد منازل روستایی است.

,

وی با اشاره به اینکه 7650 جلد سند منازل تا به امروز صادر شده است که 6500 جلد سند در حوزه روستایی و 1150 جلد سند در حوزه شهری است، اذعان کرد: 1521 نفر در طرح نهضت ملی مسکن از شهرستان خلیل آباد ثبت نام کرده اند، که 633 نفر در انتظار بررسی و 270 نفر هم تایید نهایی شده اند.

,

میری با تاکید بر اینکه همه ادارات، دهیاران و اعضای شورای اسلامی و نیز بخشداران باید کمک کنند تا مردم از تسهیلات قرض الحسنه حوزه مسکن روستایی برخوردار شوند، عنوان کرد: با ساخت منازل روستایی به صورت مقاوم سازی شده استحکام بنا را شاهد خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه محور توسعه، توسعه روستایی است و در هر کشوری اگر قرار به توسعه باشد باید در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی روستاها توجه ویژه ای داشته باشیم، تشریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان پیرو در توسعه روستایی خدمات خوبی بعد از انقلاب در روستاها داشته است.

,

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل آباد همچنین در ادامه تاکید کرد: با توجه به مخاطرات طبیعی نظیر گسل درونه، فرونشست زمین، باران های سیل آسای فصلی، بافت مسکونی حداکثری و... که در منطقه ترشیز وجود دارد می طلبد که مردم در حوزه مقاوم سازی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه