اخبار داغ

کارشناس مسائل اجتماعی:

پدر عصبانی قاتل دختر ۱۷ ساله خود شد

پدر عصبانی قاتل دختر ۱۷ ساله خود شد
معصومه طاهری گفت: خبر قتل دختر بچه ۱۷ ساله به دست پدر به دلیل قهر کردن، قلب همه ما را به درد آورد و یادآور شد که عدم کنترل خشم می تواند منجر به اتفاقات بسیار ناخوشایندی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه طاهری کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: خبر قتل دختر بچه ۱۷ ساله به دست پدر به دلیل قهر کردن، قلب همه ما را به درد آورد و یادآور شد که عدم کنترل خشم می تواند منجر به اتفاقات بسیار ناخوشایندی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: این دختر بچه به دلیل قهر با پدر در یک نزاع خانوادگی، جان خود را از دست می دهد و پدر نیز به دلیل عدم کنترل خشم خود با شلیک یک گلوله با اسلحه شکاری، دختر خود را به قتل می رساند.
,
 
,
طاهری افزود: متاسفانه آستانه تحمل افراد در جامعه کاهش یافته است و زمینه بروز آسیب های اجتماعی را در جامعه افزایش داده است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: مسئولین دغدغه افزایش جمعیت دارند، اما برای تحکیم بنیان خانواده و آستانه تحمل بیشتر در اجتماع برنامه ای ندارند.
,
 
,
وی گفت: باید برنامه های فرهنگی برای افزایش آستانه تحمل افراد جامعه افزایش یابد و از طرفی مراکز مشاوره رایگان در سطوح پر رفت و آمد شهر به عنوان ایستگاه های فرهنگی دایر شود.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه بسیاری از نزاع های خانوادگی با ورود مشاورین به راحتی حل و فصل می شود، افزود: در سایه افزایش تعرفه های مشاورین، خانواده ها در این شرایط اقتصادی تمایلی به استفاده از مشاوره ندارند و متاسفانه برخی از این نزاع ها به اتفاقات بسیار ناخوشابند منجر می شود.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه تاکید کرد: متاسفانه دست های مسئولین در حوزه فرهنگ برای کاهش آسیب های اجتماعی خالی است و دغدغه ای برای این مهم ندارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه