اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

تشکیل تمدن اسلامی رسالت مهم بسیج است/ تحویل ۱ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین به برکت کنگره شهدای استان

تشکیل تمدن اسلامی رسالت مهم بسیج است/ تحویل ۱ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین به برکت کنگره شهدای استان
کریمی گفت: تاکنون بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین به برکت کنگره شهدای استان ساخته و یا مرمت شده و تنها در سال گذشته ۲۰۰ مسکن تحویل ولی نعمتان انقلاب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه محلات اظهار کرد: تفکر بسیج محصول درخشش نور و محبت الهی در اندیشه امام خمینی(ره) بود و حَضرت امام با تشکیل بسیج علاوه بر اینکه انقلاب اسلامی را از شر توطئه های دشمنان نجات داد، زمینه مردمی سازی پیشرفت کشور را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج ّدُرّ گران بهای ملت ایران است ، گفت: بسیج در طول ۴۳ سال گذشته تیرهای بلا را با جان خریده و سپر بلای ملت بوده تا گام های بلند ملت ایران به سمت پیشرفت و سعادت استوارتر و شتابنده تر حرکت کند.
,
 
,
سردار کریمی افزود: بسیج در رزمگاه های بزرگ موازنه را به نفع ملت تمام کرده و خطرات علیه کشور و مردم را به فرصت های شکوفایی تبدیل نموده و بسیج نمایشگاهی از هویت و ظرفیت های عظیم ملت ایران است.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه بسیج مسیر اقتدار ملت ایران و قوی شدن را مستحکم تر و با جدیت ادامه می دهد، گفت: بسیج دریای خروشان و جوشانی است که مقتدرانه به سمت تحقق بیانات امامین انقلاب حرکت می کند و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند بسیج مزرعه ای بدون مرز است که با نقش آفرینی مردم هر روز به وسعت این مزرعه افزوده می شود.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: رسالت مهم بسیج حاکم کردن اسلام ناب محمدی و طنین انداز شدن ارزش های اسلامی در همه ابعاد جامعه و در نهایت تشکیل تمدن اسلامی است و به برکت انقلاب اسلامی امروز تفکر بسیج در سایر کشورها و خصوصا کشورهای محور مقاومت ترویج و توسعه پیدا کرده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: یکی از ابعاد خدمت رسانی بسیج در قالب گروه های جهادی است که بی منت و صادقانه برای خدمت به مردم تلاش می کنند که در استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده است و در بیش از ۷۰۰ نقطه استان به مردم خدمات ارائه میدهند.
,
 
,
سردار کریمی با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه مسکن محرومین بیان کرد: ساخت مسکن محرومین از مهمترین اقدامات گروه های جهادی است که تاکنون بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین به برکت کنگره شهدای استان ساخته و یا مرمت شده و تنها در سال گذشته ۲۰۰ مسکن تحویل ولی نعمتان انقلاب شده است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: جهادگران بسبجی امسال با حضور در اردوهای جهادی برای ساخت مسکن محرومین با قوت تلاش میکنند و تاکنون ساخت ۱۰۰ مسکن محرومین در سال ۱۴۰۱ هدف گذاری شده که قطعا تا پایان سال بیشتر خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه