اخبار داغ

معاون میراث فرهنگی یزد:

دبیرخانه جشنواره بزرگ تابستانی یزد راه‌اندازی شد

دبیرخانه جشنواره بزرگ تابستانی یزد راه‌اندازی شد
سپهری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره بزرگ تابستانی یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی سپهری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی با عنوان جشنواره بزرگ تابستانی ویژه سالروز ثبت جهانی شهر تاریخی یزد از تاریخ 16 تا 31 تیرماه در یزد، اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره بزرگ تابستانی یزد به طور رسمی راه‌اندازی و آغاز به کارکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی با اشاره به مشخص شدن چارت اجرایی این جشنواره ادامه داد: با راه‌اندازی دبیرخانه، فعالیت‌های جشنواره به‌طور جدی پیگیری و در راستای برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای برگزاری جشنواره تلاش خواهد شد.

,

سپهری، هدف از راه‌اندازی این دبیرخانه را انسجام هر چه بیشتر و بهتر فعالیت‌های جشنواره دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره بزرگ، برگزاری شب‌های فرهنگی، اجرای جشن‌های خیابانی، برگزاری جشنواره خوراک ایرانی و قصه‌گویی، نورافشانی، تور قنات گردی، برگزاری مسابقات خانواده محور و کودک، مسابقات دوچرخه‌سواری، رژه خودروهای کلاسیک، جشن ساعت ثبت جهانی یزد در یونسکو و شاد پیمایی در محدوده بافت تاریخی است.

,

شهر تاریخی یزد، هیجدهم تیرماه ۹۶ در چهل و یکمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو در کراکوف لهستان، به‌عنوان نخستین شهر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه