اخبار داغ

با تمام وجود و دلم به پرسپولیس آمدم

صادقی: از ذوق شوق قرارداد با پرسپولیس 24 ساعت نخوابیدم/ هدفم رسیدن به جام جهانی است

صادقی: از ذوق شوق قرارداد با پرسپولیس 24 ساعت نخوابیدم/ هدفم رسیدن به جام جهانی است
هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود و دلم به پرسپولیس آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا دل همه هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سعید صادقی هافبک ملی پوش و جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جمع سرخپوشان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز کارم را زیر نظر آقای گل‌محمد شروع می‌کنم و خیلی ممنون هستم از یحیی گل محمدی که بنده را پذیرفت و تشکر ویژه دارم از مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: جا دارد که از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رخصت بگیرم. امیدوارم بنده را در این مسیر حمایت کنند و حامی ما باشند. ان شاءا... که بتوانیم امسال را سالی پر بار و مفید رقم بزنیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

,

صادقی تصریح کرد: پس از عقد قرارداد و از ذوق شوقی که داشتم، 24 ساعت نخوابیدم. نه برای من که برای خانواده من هم همین طور بود. الان بهترین حس را دارم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت نقل و انتقالات، همه می‌دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است چرا که با هیچ باشگاهی جز پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم اما برای تاخیر در این قرارداد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

,

صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: جایگاه پرسپولیس همیشه برای هواداران مشخص است. من هم به نوبه خودم تلاش می‌کنم که بهترین جایگاه را برای پرسپولیس بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. البته کار بسیار سختی داریم اما تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئنا می‌تواند از پس تمام کارهای سخت بر بیاید.

,

هافبک سرخپوشان گفت: من شروع فوتبالم را با گل محمدی آغاز کردم و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو سه سال زیر نظر ایشان بودم. من تمام خصوصیات آقای گل محمدی را می‌شناسم و یکی از دلایل پیوستنم به پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود.

,

صادقی عنوان کرد: هدف من در پرسپولیس رسیدن به جام جهانی است و تمام تلاش خودم را می‌کنم و باید اینقدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در فهرست ملی‌پوشان به جام جهانی باشم. من ملی‌پوش بودم که به تیم پرسپولیس ملحق شدم و خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و با تمام وجود و دلم به پرسپولیس پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا دل همه هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه