اخبار داغ

وزیر ارشاد خبر داد؛

حل بخشی از مشکلات اهالی هنر با پیگیری شخص رئیس‌جمهور

حل بخشی از مشکلات اهالی هنر با پیگیری شخص رئیس‌جمهور
وزیر ارشاد گفت: با پیگیری شخص رئیس جمهور بخشی از مشکلات اهالی هنر که در دیدار هنرمندان با ایشان در ماه مبارک رمضان مطرح شده بود، مرتفع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی برج آزادی بر اهمیت روزآمدسازی موزه ایران شناسی مجموعه فرهنگی برج آزادی اشاره کرد و گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مراکز فرهنگی چون مجموعه برج آزادی می‌توان نسبت‌به انعکاس پیشرفت‌های علمی، تکنولوژی، تمدنی و هنری انقلاب اسلامی در قالب روزآمدسازی موزه‌ها و مراکز فرهنگی اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با تاکید بر تسهیل شرایط برپایی نمایشگاه‌های هنری متناسب با شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی گفت: طراحی تالار گفت‌و‌گوی مجموعه فرهنگی برج آزادی برای توسعه  دیپلماسی فرهنگی و ارتباط بین مدیران فرهنگی کشور و هنرمندان حوزه‌های مختلف از اهمیت خاصی برخوردار است که در این زمینه باید اقدامات مناسب صورت گیرد.

,

 اسماعیلی ادامه داد: افزایش گروه‌های بازدید اقشار مختلف جامعه از بخش‌های گوناگون مجموعه فرهنگی برج آزادی و ارائه تسهیلات ویژه برای بازدید و بهره‌مندی دانشجویان رشته‌های هنری از امکانات این مجموعه باید در دستور کار قرار گیرد.

,

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی برج آزادی با جمعی از پیشکسوتان هنر نیز دیدار کرد و در این دیدار صمیمی و کوتاه به رفع برخی مشکلات مطرح شده هنرمندان با پیگیری رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: با پیگیری شخص رئیس جمهور بخشی از مشکلات اهالی هنر که در دیدار هنرمندان با ایشان در ماه مبارک رمضان مطرح شده بود، مرتفع شده است و وزارت فرهنگ در دولت مردمی بنا به دغدغه‌های آیت‌الله رییسی برای حل سایر مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر تمام تلاش خود را خواهد کرد‌.

,

مجموعه فرهنگی هنری برج موزه آزادی تهران از مجموعه‌های فرهنگی بنیاد رودکی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که  شامل بزرگترین موزه عکاسی ایران و منطقه، تالار آئینه، کتابخانه و تالار فرهنگ، تالار اقوام، تالار آسمان، سالن دانستنی‌ها، سالن ایرانشناسی، نگارخانه، موزه شهاب سنگ، سالن اجتماعات و سالن برگزاری کنسرت موسیقی و نمایش، سالن تمرین تئاتر و موسیقی و ... است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه