اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

لزوم شناسایی و معرفی منافقین انقلابی‌نما در سیستم اداری/ دشمن از فرصت گرفتاری اقتصادی برای ترویج بی حجابی سوء استفاده می کند

لزوم شناسایی و معرفی منافقین انقلابی‌نما در سیستم اداری/ دشمن از فرصت گرفتاری اقتصادی برای ترویج بی حجابی سوء استفاده می کند
حجت الاسلام رحیم آبادی به فشار اقتصادی ناشی از جریان نفاق و نفوذ اشاره کرد و گفت: برخی منافقین امروز چهره انقلابی به خود گرفته اند که باید بسیار مراقبت کرد و همه ما به عنوان چشم بینای قوای سه‌گانه و همه دست اندرکاران نظام باید هوشیارانه کسانی که لا به لای این سیستم نارضایتی‌ ایجاد می‌کنند را بشناسیم و معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: اگر مردم دنیا و به خصوص مسلمانان به سمت برنامه حاکمیت حکومت اسلامی حرکت کنند می توانند به اوج قله خوبی ها برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام فریضه حج، تصریح کرد: بر اساس مستندات اسلامی، امام معصوم(ع) روح اصلی حج است و حاجی واقعی کسی است که در سه حوزه شناخت، پیوند و اتصال و اجرای فرامین امام به صورت جدی توفیق پیدا کند.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه عرفه یعنی شناخت و معرفت امام و عید قربان یعنی فدا کردن همه چیز در مسیر اهداف متعالی امام معصوم(ع)، افزود: حاجی دو وظیفه دارد ابتدا اینکه دور خانه خدا طواف کند و بعد به نصرت و خدمت امام برای اجرای فرامین برسد.

,

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق متاسفانه به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است، گفت: امروز رمی جمرات افشای نفاق و دروغ های دشمن و مقابله عملی با دشمنان امام معصوم(ع) است.

,

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه به هر میزانی که در عرصه شناخت، پیوند و پیاده سازی اوامر ولی فقیه موفق باشید به همان میزان آماده ظهور و حاکمیت مطلقه الهی هستید، گفت: ما امروز به شدت نیازمند مفاهیم الهی هستیم.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی ایران، افزود: در هفته به اصطلاح حقوق بشر امریکایی هستیم که دنیا را غارت کردند و دست از جنایات متعدد خود برنمی دارند و امروز هوشیاری ما بیش از پیش لازم است.

,

وی بیان کرد: مبادا دشمن ما را برای اجرای طرح خود به بیگاری بگیرد و رهبر انقلاب در توصیه هایی تأکید کردند: «نگذارید دشمن و ضدانقلاب از انقلاب شما هویت‌زدایی و حقیقیت آن را وارونه‌نمایی کند.نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کم‌رنگ شود و امام را تحریف کنند.»

,

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: افشای دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن، استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح و جلوگیری از القای بن‌بست در کشور از دیگر توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

,

وی به فشار اقتصادی ناشی از جریان نفاق و نفوذ اشاره و تصریح کرد: برخی منافقین امروز چهره انقلابی به خود گرفته اند که باید بسیار مراقبت کرد و همه ما به عنوان چشم بینای قوای سه‌گانه و همه دست اندرکاران نظام باید جمع کثیر خدمتگزاران مخلص را دعا و کمک کنیم هوشیارانه کسانی که لا به لای این سیستم نارضایتی‌ ایجاد می‌کنند را بشناسیم و معرفی کنیم و مسئولان بدون احساسات با قاطعیت تمام این لکه‌هایی که حقیقتا از امت و مسئولان خدوم ما نیستند را پاک کنند.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: اما اقتصاد حرف اصلی نیست چون دشمن در جریان فرهنگی از این فرصتی که گرفتار مشکلات اقتصادی هستیم حداکثر سوءاستفاده را می کند و در جامعه برهنگی ایجاد می‌کند در حالی که حجاب مانند صدها مساله دیگر یک قانون است و همه مستلزم به رعایت آن هستیم.

,

وی بیان کرد: آنچه برعهده مسئولان است باید توجه ویژه داشته باشند اما بخش عمده‌ای به ما برمی‌گردد که نهی از منکر لسانی نمی‌کنیم.

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در مرکز استان خراسان جنوبی که جزو محدود استان‌های مذهبی است کشف حجاب روی می‌دهد و هیچ تذکر لسانی داده نمی‌شود؛ بدحجاب و کاشف حجاب را دشمن نمی‌دانیم اما باید جلوی این منکر گرفته شود.

,

وی گفت: برخی افراد فضای مذهبی استان را از بین می‌برند و این از واجبات است که هرجا انسان بدپوششی دیده شود باید تذکر بدهید.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه مصوبه سران قوا درخصوص میزان افزایش و تمدید اجاره‌بهای منازل، مصلحتی برای توجه و همدردی بیشتر با همدیگر است، تصریح کرد: این مصوبه حرکت خوبی است که شاید مورد انتقاد برخی افراد نیز قرار بگیرد اما بدانیم که همه ما در یک جامعه زندگی می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه