اخبار داغ

تخته گازهای مرگبار در یاسوج

تخته گازهای مرگبار در یاسوج
دور دور های شبانه و جنون سرعت به زنگ خطر تخته گاز های مرگبار در شهر یاسوج تبدیل شده است و مسئولان برای افزایش این حوادث باید چاره اندیشی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس افزایش 23 درصدی فوت ناشی از حوادث رانندگی سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد و جایگاه هشتم این استان  بین تمامی استان های کشور در سال 1399 به دلیل فوت به علت رانندگی ، زنگ خطری است که بنظر می رسد امسال نیز بیش از گذشته به استقبال آن  در شهر یاسوج می رویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آنگونه که آمارسالهای گذشته نشان می دهد تخته گازهای مرگبار در تابستان های کهگیلویه و بویراحمد از سایر فصل ها سرعت می گیرد و شهرستان بویراحمد پیش قراول این حوادث تلخ است.

,

اگر چه رسانه ها و مسئولان محورهای برون شهری استان را به دلیل کوهستانی ، کم عرض بودن و وجود خودروهای شوتی به جاده مرگ می شناسند اما از فوتی های ناشی از تصادف های درون شهری نبایدغافل شد.

,

تجزیه و تحلیل تصادفات رانندگی نشان می­‌دهد که مهمترین عامل بروز تصادف عامل انسانی بوده و متاسفانه پایش تصویری و خودروهای مکانیزه پلیس به عنوان سدی در مقابل این تخلفات حلقه مفقوده  ترافیک و امنیت ترافیکی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد است.

,

پلیس پیشتر گفته بود رعایت سرعت مطمئنه، توجه به مسیر در هنگام رانندگی، خودداری از استفاده از تلفن همراه، توقف در هنگام رانندگی، خوردن و آشامیدن، مشغول شدن به تنظیم رادیو و ضبط یا آینه ماشین در حین رانندگی از عواملی است که در بسیاری از حوادث رانندگی نقش موثری را ایفا می کند حوادثی که این روزها در خیابان های شهر یاسوج اخبار متنوعی از آن به گوش می رسد.

,

با آغاز فصل تابستان به طور حتم اخبار متنوع تری را از دور دور و رالی های مرگبار شبانه جوانان در خیابان های شهر یاسوج خواهیم شنید و مسئولان باید در این رابطه چاره اندیشی کنند چرا که از یک سو بازی با جان رانندگان و عابرین پیاده است و از سوی دیگر این مزاحمت ها می تواند برای شهروندان آذار دهنده باشد.

,

تب داغ سرعت در خیابان های شهر یاسوج به اپیدمی همه گیر و خطرناکی تبدیل شده که علاوه بر سلب آسایش ،جان مردم را نیز تهدید می کند و به یک فرهنگ بد تبدیل شده و پلیس بایستی با خاطیان برخورد شدیدتری داشته باشد و فرهنگ رانندگی صحیح را به شیوه های مختلف در یاسوج نهادینه نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه