اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

آمریکا جنایت‌های متعددی به اسم حقوق بشر بر ضد بشریت انجام داده است / اخلاق نیکو، قدردانی و رازداری از عوامل استحکام بنیان خانواده است

آمریکا جنایت‌های متعددی به اسم حقوق بشر بر ضد بشریت انجام داده است / اخلاق نیکو، قدردانی و رازداری از عوامل استحکام بنیان خانواده است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال ۱۳۶۰ قطعه تاریک در زندگی آمریکا است، گفت: حضور پررنگ استعمارگر خائن و شیطان اکبر یعنی آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون در ایران مایه ننگ و جنایت بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به عوامل استحکام بنیان خانواده اظهار داشت: اولین عامل طبق حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، داشتن اخلاق نیکو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه قدردانی و تشکر از زحمات یکدیگر نیز یکی دیگر از عوامل استحکام بنیان خانوده است، خاطرنشان کرد: کمک کردن در کارهای منزل نیز یکی دیگر از عوامل استحکام قوام و پایه‌های ازدواج و خانواده است.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رازداری نیز یکی از عوامل مهم تقویت و استحکام بنیان خانواده است، افزود: محبت، احترام، صبر در برابر سختی‌ها، قدردانی و تشکر در برابر زحمات، رازداری و رعایت حقوق یکدیگر از مهمترین عوامل تقویت و استحکام بنیان خانواده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های مهم پیش رو گفت: اول ذی‌الحجه، سالروز پیوند مقدس ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است.

,

وی با اشاره به 11 تیر، سالروز شهادت عالم ربانی و شهید محراب آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: جبهه نفاق با افتخار خود را ضد آمریکا معرفی می‌کردند و کسی هم بعد از شهادت آیت‌الله صدوقی از ان‌ها نپرسید که این انسان پیر چه خطری برای شما داشت.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه چون جبهه، جبهه نفاق بود به‌صورت رسمی ترور را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: همین جبهه بیش از 17 هزار ترور در کشورمان انجام داده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال 1360 قطعه تاریک در زندگی آمریکا است، ابراز کرد: حضور پررنگ استعمارگر خائن و شیطان اکبر یعنی آمریکا از کودتای 28 مرداد 1332 تاکنون در ایران مایه ننگ و جنایت بوده است.

,

وی با اشاره به حوادث مختلف تیرماه در کشورمان که آمریکا در ان‌ها نقش داشته است، گفت: ناو وینسنس آمریکا در 12 تیر 1367 و در روز روشن، هواپیمای مسافربری را با 290 مسافر در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد که نه تنها مجازاتی نشد بلکه با اعطای مدای از فرمانده این ناو تجلیل شد.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جنایات آمریکا در نقاط مختلف دنیا اظهار داشت: جنایت‌های متعدد آمریکا در نیمه اول تیر در کشورمان سبب شد تا این هفته به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شود.

,

وی تصریح کرد: جنایات آمریکا یکی دو مورد نیست بلکه آمریکا جنایت‌های متعددی در کشورهای مختلف و به اسم حقوق بشر اما بر ضد بشریت انجام داده است.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حوادث تیرماه فقط بخشی از جنایت‌های آمریکا در کشورمان است، افزود: آمریکا 20 سال در افغانستان جنایت کرد که نتیجه آن 300 برابر شدن تولید مواد مخدر در این کشور بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسیر عبور مواد مخدر به اروپا از ایران است، گفت: 4 هزار شهید فقط در راه مبارزه با مواد مخدر چهت جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشورمان و همچنین خروج از ایران به سمت اروپا تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تببین اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا موفقیت‌های کشورمان را بی‌اهمیت نشان داده و چهره آمریکا را بزک کند.

,

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: منکر نقاط ضعف نیستیم اما دشمن می‌خواهد موفقیت‌ها را بی‌اهمیت جلوه دهد و ریشه اکثر این توطئه‌ها نیز آمریکا و نوکران آن و یا عوامل آن در درون کشور است.

,

وی خاطرنشان کرد: 160 سایت به‌صورت شبانه‌روزی و به زبان فارسی در فضای مجازی علیه ایران و برای مایوس کردن مردم، تبلیغ و سیاه‌نمایی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه