اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

سرانه ورزشی در استان‌های محروم بسیار کمتر از میانگین کشوری است

سرانه ورزشی در استان‌های محروم بسیار کمتر از میانگین کشوری است
اسماعیل حسین زهی گفت: متاسفانه سرانه ورزشی در بسیاری از استانهای کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته و محروم بسیار کمتر از میانگین کشوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: متاسفانه سرانه ورزشی در بسیاری از استانهای کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته و محروم بسیار کمتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: در استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان کارخانه جاتی که بتوانند اسپانسر و حامی مالی تیم های ورزشی باشند، وجود ندارد.

 عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: البته در برخی استانها نظیر کرمان چند تیم در رشته های فوتبال، هندبال و والیبال در لیگ برتر حضور دارند که هرکدام دارای سالن های ورزشی مختص خود هستند و همین سرانه ورزش را در این استانها افزایش می دهد.

وی افزود: در برخی استانها نظیر سیستان و بلوچستان شماری از پروژه ها از ۲۰ سال پیش کلید خورده اما هنوز پیشرفتی نداشته اند و سطح پروژه ها از ملی به استانی تقلیل یافته، در نتیجه اعتباراتی برای تکمیل این پروژه ها پیش بینی نشده است.

حسین زهی خاطرنشان کرد: امیدواریم وزیر ورزش و جوانان با درآمدهای خوبی که به منظور تامین هزینه کردها پیش بینی کرده، بتواند در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کند تا سرانه ورزشی در استان‌های کمتر برخوردار افزایش یابد.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه