اخبار داغ

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

زلزله هیچ خسارتی به زیرساخت های بنادر هرمزگان وارد نکرد/عملیات تخلیه و بارگیری در تمامی بنادر بدون وقفه درحال انجام است

زلزله هیچ خسارتی به زیرساخت های بنادر هرمزگان وارد نکرد/عملیات تخلیه و بارگیری در تمامی بنادر بدون وقفه درحال انجام است
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری و دهها زلزله و پس لرزه بامداد امروز شنبه در این استان خوشبختانه هیچ خسارتی به زیرساخت های بنادر مرکز و غرب این استان وارد نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضا محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو  با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: براساس بازدیدهای میدانی وگزارشات واصله خوشبختانه زیرساخت های بندر شهید رجایی و بنادر غرب استان متاثر از زمین لرزه بامداد روز شنبه هیچ گونه آسیبی ندیده و عملیات تخلیه و بارگیری، پهلودهی و جداسازی شناورها با قوت و بدون وقفه درحال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

وی با اشاره به وقوع زلزله های پی درپی در شهرستان های غرب استان نیز گفت: زیرساخت های بندری این شهرستان نیز آسیبی ندیده و کارکنان واحدهای امدادی این اداره نیز به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان این شهرستان ها در کنار سایر نیروهای امدادی، هلال احمر و بسیج فعال شده و بادحضور در محل درحال خدمات رسانی هستند.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت: تیمهای اعزامی از بندرلنگه تا حصول شرایط مطلوب در منطقه حضور داشته و درصورت لزوم و تصمیم مسئولان ستاد بحران استان آمادگی اعزام گروه‌های امدادی از دیگر بنادر استان به محل نیز وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه