اخبار داغ

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی یزد:

شرکت های دانش بنیان یزدی بدون مزایده زمین دریافت می کنند

شرکت های دانش بنیان یزدی بدون مزایده زمین دریافت می کنند
دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی یزد از واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان بدون برگزاری مزایده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه استان یزد رتبه اول در زمینه وسعت شهرکهای صنعتی را در سطح کشور دارا می باشد تصریح کرد: تاکنون در شرکت شهرکهای استان قریب به ۴۵۰۰ قرارداد واگذاری زمین منعقد شده که نزدیک به نیمی از آنها طی سه سال گذشته اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: استان یزد به عنوان تنها استان در سطح کشور راهکاری را در سال گذشته در دستور کار قرار داد که براساس آن قرارداد مناقصه ایجاد پنج پست برق با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات در شهرک‌های استان منعقد و در دستور کار اجرا قرار گرفت و برای امسال نیز سه قرارداد در این زمینه خواهد داشت.

,

دهقان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال دانش بنیانها از ارائه تسهیلات ویژه به این حوزه خبر داد و اظهار داشت: از تمام شرکتهای دانش بنیان که بتوانند عارضه ای از واحدهای صنعتی شهرکهای صنعتی رفع کنند با پرداخت وام بلاعوض ۵۰ درصدی هزینه ها حمایت خواهیم کرد.

,

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد همچنین یکی دیگر از اقدامات حمایتی این شرکت از شرکت های دانش بنیان را واگذاری زمین شهرکها به دانش بنیانها را بدون مزایده ذکر و ابراز داشت: برخلاف سایر متقاضیان که ۳۰ درصد پرداخت نقدی و مابقی به صورت اقساطی است، دانش بنیانها تنها ۱۰ درصد پرداخت و اقساط را پس از تنفس شش ماهه در ۴۰ قسط می توانند پرداخت خواهند کرد.

,

دهقان در پایان  با اشاره به چالش تامین هزینه برای تداوم توسعه زیرساخت شهرکها، از واقعی سازی قیمت زیرساختهای صنعتی شهرکها در سالجاری خبر داد و گفت: در سال گذشته 188کارگاه آموزشی برای صنایع مستقر در شهرک صنعتی یزد برگزار که این کارگاه ها در قالب کمکهای مالی بلاعوض از محل منابع داخلی برای صنایع از سوی شرکت شهرک‌های استان بوده است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه