اخبار داغ

در پیام‌های جداگانه؛

سرلشکر سلامی و وزیر دفاع درگذشت مادر شهید بابایی را تسلیت گفتند

سرلشکر سلامی و  وزیر دفاع درگذشت مادر شهید بابایی را تسلیت گفتند
فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مادر ژاپنی الاصل شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیام های جداگانه درگذشت مادر ژاپنی الاصل شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام سرلشکر حسین سلامی به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

درگذشت بانوی گرانقدر مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر گرانقدر ژاپنی الاصل شهید عالیقدر دفاع مقدس «محمد بابایی» مایه تأسف و تالم خاطر گردید.

,

این مادر مومنه و با فضیلت تحت تأثیر مغناطیس اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با تشرف به آئین پیامبر اعظم (ص) و شریعت محمدی، ندای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی سر داد و در زمره جبهه حق و پیام آوران حقیقت با تربیت فرزندی برومند و مجاهد، نام سترگ و با شکوه خود در دفتر حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و پیشتازان جهاد فرهنگی ثبت و جاودانه ساخت.

,

فقدان این بانوی صالحه و صبار را به خاندان گرامی بابایی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و سوگواران وی صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

,

به گزارش مهر، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در پیامی درگذشت سبا بابایی(کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس را تسلیت گفت.

,

متن پیام به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انالله و انا الیه راجعون

,

تاریخ زندگی مادران شهدا با فداکاری، از خودگذشتگی و انتظار عجین شده است و آنان مصادیق زنده ایثار و ایمان صادق به وعده های الهی هستند که با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) با «باموالهم و انفسهم» امانت های خداوند را در راه حق اهدا کردند.

,

خبر درگذشت ام الشهید خانم سبا بابایی(کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی، موجب تاثرو تالم شد.

,

آن بانوی مؤمنه ، مکرمه و نمونه، پس از سالها خدمت در نظام جمهوری اسلامی سرانجام به لقإ الله پیوست.

,

اینجانب از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه