اخبار داغ

رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر یزد خبر داد

استفاده از ظرفیت معتمدین محل برای آسیب شناسی محلات یزد

استفاده از ظرفیت معتمدین محل برای آسیب شناسی محلات یزد
زارع رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر یزد گفت: شناخت معتمدین محل در دستور کار کمیسیون خانواده قرار گرفته که به آسیب شناسی، اشتغالزایی و کارافرینی محله کمک می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، فاطمه زارع امروز در جلسه کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: سبک زندگی اسلامی به همراه آموزش و مشاوره در خانواده‌های ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
فاطمه زارع مطرح کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از موضوعات مهم در زمینه خانواده است و این سبک روش درست زندگی کردن با الگوی اسلامی را بیان می کند دو ابزار آموزش و مشاوره در سبک زندگی اسلامی اهمیت زیادی دارد و پیشنهاد می شود یکی از فرهنگسراهای شهرداری برای آموزش و مشاوره در زمینه های مختلف خانواده اختصاص یابد.
,
 
,
وی ادامه داد: نهاد های فرهنگی مرتبط با خانواده نیز برای ترویج فرهنگ مفاهیم، هویت اسلامی و ایرانی و مقابله با تهدیداتی که در جهت خانواده است باید برنامه هایی را در دستور کار قرار دهند.
,
 
,
رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بحث اقتصاد خانواده صرفه جویی، قناعت و مقابله با اسراف و تجملگرایی مدنظر است تا با آموزش همگانی الگوی مصرف مطلوب را در خانواده ها داشته باشیم. 
,
 
,
زارع افزود: شناخت معتمدین محل در دستور کار کمیسیون خانواده قرار گرفته است و این شناخت برای آسیب شناسی، حل مشکلات، اشتغالزایی و کارافرینی محله کمک می‌کند.
,
 
,
وی گفت: روش های حمایتی و فرهنگی نیز در راستای حمایت از زنان خود سرپرست گذاشته شود و زمینه ای برای ارائه تولیدات آنها در جامعه فراهم گردد.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه