اخبار داغ

ضرورت بازخوانی نقاط تاریخ مدعیان حقوق بشر؛

فریب چهره بزک شده شیطان بزرگ را نباید خورد/ نقش رسانه‌ها در تبیینِ ضرورت استکبارستیزی

فریب چهره بزک شده شیطان بزرگ را نباید خورد/ نقش رسانه‌ها در تبیینِ ضرورت استکبارستیزی
هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی است برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و نسل های آینده و آگاه‌سازی مردم در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، هفته دوم تیر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، هفته‌ای پرحادثه است و با ورق زدن تقویم به رویدادهایی برمی خوریم که هر یک از آنها کافی است به دلیل جنایاتی که با حمایت مدعیان جهانی در حق مردم ایران شده است، آسودگی را از وجدان بشریت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

بمباران شیمیایی سردشت، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی، حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایرباس ایران و... از نقاط تاریک تاریخ است که حمایت مدعیان حقوق بشر از اقدامات تروریستی و انفعال نهادهای بین‌المللی را در این زمینه نشان می‌دهد.

,

, ,

آمریکا برای تغییر در سیرت و محتوای نظام  از انواع ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرده است

, آمریکا برای تغییر در سیرت و محتوای نظام  از انواع ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرده است, آمریکا برای تغییر در سیرت و محتوای نظام  از انواع ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرده است,

نصرالله شفیعی در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: مبحث حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه به خاطر چندین رخداد مهم از سوی مقام معظم رهبری برای بازخوانی و تبیین هویت جنایتکارانه آمریکا مطرح شده است.

, مرصادنیوز,

این تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه به بخشی از این جنایت ها اشاره کرد و گفت: روز ششم تیرماه مصادف با ترور مقام معظم رهبری توسط دشمنان و گروهک های مزدور، هفتم تیرماه مصادف با سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش، همچنین مصادف با بمباران شیمیایی سردشت که تقریباً ۱۱۰ نفر از هم وطنان به شهادت رسیدند و هشت هزار نفر مردم بیگناه زخمی شدند علاوه بر آن ۱۱ تیرماه شهادت آیت الله صدوقی به دست منافقین و ۱۲ تیرماه سرنگون کردن هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در آسمان خلیج فارس توسط آمریکایی ها که تعداد به چندصد نفر از مسافرین بی گناه در این اقدام ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

,

وی افزود: موارد فوق به نوعی بیانگر حقوق بشر آمریکایی در حق ملت مسلمان ایران است! و این مسئله متاسفانه همواره یک دستاویزی برای قدرت های بزرگ جهان بوده تا به وسیله آن کشورهای مستقل را تحت فشار قرار دهند و بتوانند به اهداف سلطه‌گرانه خودشان برسند.

,

شفیعی تصریح کرد: در واقع آمریکا پس از اینکه شوروی دچار فروپاشی شد سعی کرد از ابزار حقوق بشر به نفع خودش در جهت مخالفت با کشورهای مستقل و کشورهایی که با سیاست های آمریکایی همراهی ندارند استفاده کند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در طول چهل و سه سال گذشته به صورت مداوم علاوه بر انجام اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب اسلامی و تعدیل در مواضع انقلابی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده، افزود: حتی برای تغییر در سیرت و محتوای نظام و اینکه مسئولان نظام از احکام و شریعت اسلام دست بردارند از انواع و اقسام ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرده است.

,

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بزرگترین غول‌های رسانه‌ای در اختیار آمریکا هست، گفت: با دستگاه‌های تبلیغاتی جریان‌ساز صهیونیستی که خودشان را مدافع حقوق بشر می دانند سالهاست رفتارهای ضدبشری و پلید دارند.

,

وی افزود: بنابراین بخاطر روشنگری این قضایا مقام معظم رهبری این هفته را هفته حقوق بشر آمریکایی نام نهاده است، بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشریت که خودش را به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی می کند!

,

, ,

 

,

آمریکا بزرگترین مظهر جنایت و ناقض حقوق بشر است

, آمریکا بزرگترین مظهر جنایت و ناقض حقوق بشر است, آمریکا بزرگترین مظهر جنایت و ناقض حقوق بشر است,

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه  بزرگترین مظهر جنایت و نقض حقوق بشر در رژیم اشغالگر قدس می بینیم، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ سال است که دارند به مردم فلسطین ظلم می کنند آمریکا بزرگترین مدافع رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است.

,

وی با بیان اینکه هر جایی از جهان که جنگ و درگیری یا تضییع حقوقی باشد بدون شک پای آمریکا در میان است، گفت: همین الان ملت افغانستان را ببینید که در فقر و فلاکت و سختی قرار دارند امروز مردم یمن نگاه کنید در سخت‌ترین موقعیت زندگی می کنند، سوریه، لبنان، عراق و در سالهای گذشته در ویتنام در بسیاری از کشورهای دیگر ما شاهد بزرگترین نقض حقوق بشر بوده و هستیم.

,

شفیعی گفت: این هفته فرصتی است که به معنای واقعی به ماهیت این رژیم پلید و جنایتکار پی ببریم و برای مردم روشنگری و تبیین کنیم. آیا این رفتارهای وحشیانه با حقوق بشر سازگار است!؟ آیا کشتار مردم بیگناه قابل توجیه است؟! آمریکایی که مدافع حقوق بشر است چگونه از تروریست حمایت می کند. بنابراین در تروریست بودن آمریکا شکی نیست.

,

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تظاهر به مدافع حقوق بشر بودن یک مانور فریبکارانه در میان افکار عمومی است لذا وظیفه صاحبنظران وآگاه به مسائل سیاسی است که از طریق رسانه ها روشنگری کنند.

,

رسانه ها نقش مهمی در تبیین جنایات آمریکا دارند

, رسانه ها نقش مهمی در تبیین جنایات آمریکا دارند, رسانه ها نقش مهمی در تبیین جنایات آمریکا دارند,

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفتگو با مرصادنیوز، با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی  اظهار داشت: این هفته از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده است و تا 12 تیرماه ادامه دارد که فرصت مناسبی برای بازگویی جنایات آمریکا علیه بشریت است.

, مرصادنیوز,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود:هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برای ما یادآور سوءقصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار امام و امت، بمباران شیمیایی سردشت، ترور رییس زندان اوین، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناوآمریکایی است.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد به حاشیه بردان اصل انقلاب اسلامی را داشتند، تصریح کرد: خون شهدای ترور، درخت انقلاب را تنومندتر از قبل، در مسیر خود حفظ کرد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد:  کسانی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اگر با صداقت این جنایات را برای رسانه ها و مردم دنیا واکاوی و مورد ارزیابی قرار دهند، افکار عمومی خواهند فهمید که دولت های مدعی در این زمینه، چه اعمال ننگینی را علیه یک ملت مظلوم و عدالتخواه انجام داده اند.

,

حجت الاسلام فاضلی با تصریح اینکه این هفته زمینه برای رسوایی دولت های غربی و در راس آن امریکای جنایت کار فراهم است، خاطر نشان کرد: در راس همه خبرنگاران، اهل قلم و اهالی رسانه نقش مهمی دارند که باید به تبیین این مهم بپردازند تا جامعه به ویژه نسل جوان از این جنایات مطلع باشند.

,

وی گفت: در طول انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام فرو گذار نبودند و بودجه های کلانی را برای این اقدامات اختصاص دادند و در قالب پوشش دفاع از حقوق بشر به اقدامات جنایتکارانه خود سرپوش گذاشتند.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای تبیین جنایات آمریکا باید از ظرفیت های موجود به ویژه مردمی استفاده کرد چرا که بسیاری از مردم واقف به این جنایات هستند.

,

, ,

افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است

, افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است, افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است,

حجت الاسلام رحیم زنگنه در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بیشمار آمریکای جنایتکار در حق بشریت است.

, مرصادنیوز,

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در اسلام حقوق بشر برای همه انسان‌ها در نظر گرفته می‌شود و کرامت انسانی فارغ از رنگ، نژاد و قبیله و زبان و لهجه به رسمیت شناخته می شود، اما غربی ها در اجرای حقوق بشر کرامت انسانی را بر اساس نژاد و منافع غرب در نظر می‌گیرند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر بوده و جنایت های آن علیه ملت ایران متعدد بوده، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران از سوی آمریکای جنایتکار و یا ایادی آن ترور شده اند که بسیاری از آنها زنان و کودکان بوده اند لذا با این همه جنایت، ظلم، طغیان و خیانت حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند.

,

حجت الاسلام زنگنه تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌ی آمریکای واقعی و تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

,

وی  افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب جوانان با حربه‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام دانست و گفت: آگاه‌سازی مردم در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

,

به گزارش مرصادنیوز، بازه زمانی 6 تا 12 تیر با توجه به رویدادهای شاخص آن می‌توان، هفته‌ای منحصربه‌فرد در تاریخ کشورمان به حساب آورد. به طوری که رهبر معظم انقلاب در سال 1394 در دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر بر این موضوع تاکید کرده و فرمودند: « امروز کشور به شناخت دشمن نیاز دارد. دشمن را بشناسیم؛ دشمنان جهانی که خودشان را به‌ وسیله‌ انواع و اقسام اقلام آرایشی رسانه‌ای و تبلیغاتی بزک می کنند و در مقابل چشم قرار میدهند، بشناسیم. پس احتیاج داریم دشمن را بشناسیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه