اخبار داغ

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

امدادرسانی و تامین مایحتاج ضروری مردم زلزله زده در صدر اقدامات است/ مسوولان تا بازسازی کامل منازل در کنار مردم می مانند+فیلم

امدادرسانی و تامین مایحتاج ضروری مردم زلزله زده در صدر اقدامات است/ مسوولان تا بازسازی کامل منازل در کنار مردم می مانند+فیلم
مرادی گفت: باید مسئولان تا بازسازی کامل مناطق زلزله زده در کنار مردم باشد و مردم توقع دارند همین گونه که امروز همه به میدان آمده اند تا بازسازی کامل در کنارشان باشند و دولت نیز نمایندگانی ارسال کنند و تامین اعتبارات صورت بگیرد و با سرعت بازسازی منازل صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به زمین لرزه های پی در پی در غرب استان اظهار کرد: منازل موجود در روستای سایه خوش صد در صد تخریبی شده است و تا کنون ۵ فوتی و تعداد زیادی مصدوم وجود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بعد اولین زمین لرزه با شدت در بامداد امروز مسئولان استان از جمله استاندار، فرماندار، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه در صحنه حاضر شدند و تمامی دستگاه های حمایتی در منطقه به میدان آمدند.

,

مرادی تصریح کرد: اولین اقدام برای مردم زلزله زده تامین مایحتاج انها است زیرا این ها قادر به زندگی در منازل قبلی خود نیستند و نیازمند چادر و موکت هستند که تحویل آنها شده است.

,

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا بسیار آزار دهنده است، مطرح کرد: بنا شده کولرهایی در منطقه آورده شود و به محض وصل شدن برق در چادرها استفاده شود.

,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسئولان تا بازسازی کامل مناطق زلزله زده در کنار مردم باشد و مردم توقع دارند همین گونه که امروز همه به میدان آمده اند تا بازسازی کامل در کنارشان باشند و دولت نیز نمایندگانی ارسال کنند و تامین اعتبارات صورت بگیرد و با سرعت بازسازی منازل صورت گیرد.

,

مرادی ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان در این زمین لرزه از دست داده اند، اذعان کرد: رسیدگی به مصدومان این حادثه بسیار حائز اهمیت است.

,

وی افزود: باید تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران استان پای کار باشند و با هماهنگی های انجام شده منازل تخریب شده باز سازی شود.

,

, ,
انتهای پیام/
 
,
انتهای پیام/
 
,
انتهای پیام/
 
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه