اخبار داغ

سرمربیان تیم‌های لیگ برتری چه گفتند؟!

ربیعی: با منشا در عرض ۳ دقیقه توافق کردیم/ تارتار: بازیکنان به پیشنهادات ما فکر هم نمی‌کنند!

ربیعی: با منشا در عرض ۳ دقیقه توافق کردیم/ تارتار: بازیکنان به پیشنهادات ما فکر هم نمی‌کنند!
سرمربیان تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان پس از شرکت در نشست هم‌اندیشی با سازمان لیگ به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربیان و مربیان برخی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از حضور در مرکز ملی فوتبال برای شرکت در نشست هم‌اندیشی با مسئولین سازمان لیگ مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و به اظهارنظر درباره شرایط تیم‌های‌شان پرداختند.

,

ربیعی: با منشا در عرض ۳ دقیقه توافق کردیم!

, ربیعی: با منشا در عرض ۳ دقیقه توافق کردیم!,

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از این نشست اظهار داشت: تقویم مسابقات را با توجه به برنامه اسکوچیچ مورد بررسی قرار دادیم و همه هم نظر و ایده خودشان را دادند. ان‌شاءالله سازمان لیگ هم بهترین تصمیم را بگیرد. سهیل مهدی نیز برنامه‌ خودش را ارائه و تقویمی که با توجه به برنامه بازی‌های فیفادی و مسابقات جام جهانی و برنامه اسکوچیچ تنظیم شده است را مطرح کرد.

,
وی در ادامه بیان داشت: در مورد مس رفسنجان هم اجازه دهید ما کارهای‌مان را تا حدودی انجام دهیم و بعد صحبت کنیم. از فردا هم تمرینات مس شروع می‌شود. نامه‌ای بود که به باشگاه‌ها ارسال شده بود و ما تمکین کردیم.
,
 
,
ربیعی پیرامون قانون سقف قراردادها و این که آیا به نظرش این قانون می‌تواند مفید باشد یا خیر، عنوان داشت: درباره همین مسئله هم یکسری طرح‌ها و پیشنهادات امروز اعلام شد. این مسائل کلان و مدیریتی است، به نظر من هر چیزی که بتواند به مدیریت یک داستان کمک کند، خوب است. به نظرم این موضوع روش‌های نامعقول دیگری را کنارش می‌آورد. ما باید اصل موضوع را درست کنیم و بگوییم چه شد که قیمت به یکباره اینطور افزایش پیدا کرد. به نظرم اگر یکسری از راه‌حل‌هایی را که امروز مطرح شد، اعمال می‌کردند شاید اینقدر قیمت‌ها بالا نمی‌رفت.
,
 
,
وی درباره تمدید قرارداد منشا و شایعاتی که پیرامون رقم بالای قرارداد او مطرح می‌شود، تصریح داشت: اگر منشا موافق باشد حاضر به انتشار قرارداد هستیم. ارتباط خوبی بین ما برقرار است و فکر می‌کنم خیلی کمتر از پیشنهاداتی که از جاهای دیگر داشت با ما تمدید کرد، آنهم به خاطر شرایطی بود که فصل گذشته در تیم‌مان داشت. من با او کلاً سه دقیقه صحبت کردم و قراردادش را تمدید کرد. ان‌شاءالله امسال هم سال خوبی داشته باشد.
,
 
,
سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که «آیا لیگ برتر در همان تاریخ ۲۰ مرداد شروع خواهد شد؟»، گفت: این طرح پیشنهادی سازمان لیگ بود. این ایده خوبی بود که با مربیان تیم‌ها بنشینند و بررسی کنند. به هر حال یکسری نقطه نظرات مطرح و قرار شد تا روز سه‌شنبه آقای مهدی برنامه لیگ را اعلام کند.
,
 
,
تارتار: بازیکنان به پیشنهادات ما فکر هم نمی‌کنند!
, تارتار: بازیکنان به پیشنهادات ما فکر هم نمی‌کنند!,
 
,
مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نیز پس از اتمام این نشست اظهار داشت: جلسه خوبی بود و نظرات همه مربیان را شنیدیم. سعی کردیم برنامه‌ای را سازمان لیگ تدارک ببیند تا منافع باشگاه‌ها در نظر گرفته شود؛ البته بحث تیم ملی هم برای رقابت‌های جام جهانی وجود دارد. امیدوارم با جمع‌بندی نظرات، یک برنامه خوب را شاهد باشیم.
,
 
,
وی هم‌چنین درباره وضعیت نقل‌وانتقالاتی گاندوها گفت: منتظر هستیم تا تیم‌های متمول یارهای خود را بگیرند چون بازیکنان  به پیشنهادات ما فکر نمی‌کنند. ما بازیکنانی را در اختیار گرفتیم و سر فرصت بازیکنان دیگری را هم جذب خواهیم کرد. تمرینات از روز نهم تیر آغاز شده است و ادامه دارد تا بازی‌های دوستانه خود را پیش ببریم و آماده فصل آینده لیگ برتر شویم.
,
 
,
پرکاس: جزو کاندیداهای سرمربی‌گری تیم فوتبال جوانان بودم
, پرکاس: جزو کاندیداهای سرمربی‌گری تیم فوتبال جوانان بودم,
 
,
رضا پرکاس، سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت پس از نشست فوق اظهار داشت: در رابطه با زمان شروع، تعطیلات و پایان لیگ صحبت کردیم اما زمانی مشخص نشد. پیشنهادهایی داده شد. قرار شد مربیان و باشگاه‌ها تا دو روز دیگر نظرات خود را بدهند و بعد به یک جمع بندی برسند که تیم ملی ایران با قدرت در جام جهانی شرکت کند و به کیفیت بازی‌های لیگ لطمه نخورد. تاریخ حدودی شروع لیگ برتر را گفته‌اند.
,
 
,
او در واکنش به این سوال که مهم‌ترین دغدغه مربیان در این جلسه چه بود، بیان داشت: این بود که فاصله زمانی‌ بازی‌ها نرمال باشد و به تیم‌ها فشاری نیاید. لیگ بین بیست و یکم تا بیست و چهارم مرداد شروع می‌شود.
,
 
,
پرکاس درباره شرایط صنعت نفت آبادان و قبول هدایت این تیم اذعان داشت: اجازه دهید اول در ایران معارفه شویم. باشگاه یک روزی را هماهنگ می‌کند که به سوال تمام خبرنگارها جواب دهیم.
,
 
,
او در واکنش به اینکه ممکن است به علت انتقادهایی که به او وارد می‌شود و اینکه گفته می‌شود او در بیشتر دوران ورزشی خود کارشناس بوده تا مربی، با صنعت نفت همکاری نکند، عنوان داشت: اگر بکن‌باوئر هم در آلمان بازی‌های لیگ را کارشناسی کند، به او می‌گویند مربی نیستی؟ من در چهار کشور مدیر فنی باشگاه‌ها بودم. اریکسون هم در کشورهای عربی مدیر فنی بوده. اگر اصطلاح مدیر فنی را به صورت استاندارد جهانی ببینیم، می‌فهمیم مدیر فنی جایگاه بالایی است. در آلمان می‌گویند مدیر ورزشی؛ یعنی کسی که سرمربی و بازیکنان را استخدام می‌کند.
,
 
,
پرکاس با بیان اینکه او با صنعت نفت آبادان قرارداد دارد، تاکید داشت: وظیفه من این است که در لیگ برتر کار کنم. من به کار دعوت شدم. قرارداد ما تمام شده است و می‌خواهیم از این حالت خارج شویم و یک حالت استاندارد داشته باشیم و بدانیم مربی باید در چارچوب باشگاه کار کند. باید خودمان را به یک سری استانداردها برسانیم.
,
 
,
سرمربی نفت آبادان درباره اینکه آیا او هم جزو کاندیداهای مربی‌گری تیم ملی جوانان بود یا خیر، گفت: من هم جزو کاندیداها بودم. برنامه‌هایم را ارائه کردم و یک سری صحبت‌ها شد اما کمیته فنی تصمیم دیگری گرفت.
,
 
,
رجبی: از آمدن غفوری به فولاد استقبال می‌کنیم!
, رجبی: از آمدن غفوری به فولاد استقبال می‌کنیم!,
 
,
حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد و دستیار جواد نکونام در حاشیه این جلسه اظهار داشت: این جلسه در مورد تقویم لیگ بود و سهیل مهدی تقویم پیشنهادی‌اش را ارائه کرد. سرمربیان و مربیان تیم‌ها هم پیشنهاداتی داشتند که آنها را ارائه  کردند قرار بر این شد تصمیم نهایی در چند وقت آینده گرفته شود.
,
 
,
وی در مورد آخرین وضعیت تیم فولاد با توجه به حفظ شاکله اصلی‌اش و جذب چند بازیکن جدید که این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کرده، بیان داشت: خدا را شکر توانستیم بازیکنان مدنظر خودمان را در نقل و انتقالات بگیریم و نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم از مدیریت باشگاه که در این زمینه کمک کرد ممنون هستم. او نفرات مدنظر ما را جذب کرد می‌توانم بگویم فولاد امسال سعی می‌کند در لیگ برتر جزو تیم‌های بالای جدول و مدعی باشد.
,
 
,
مربی فولاد تیم فوتبال خوزستان در خصوص اینکه جواد نکونام از تمایل خود برای جذب وریا غفوری خبر داده و اگر این بازیکن به فولاد بیاید احتمال دارد مهدی شیری جدا شود، عنوان داشت:‌ وریا غفوری بازیکن بزرگی است و از آمدنش به فولاد استقبال می‌‌کنیم اما این موضوع ربطی به بودن یا نبودن مهدی شیری ندارد او هم در تیم ما هست. چه بهتر که هر دو بازیکن در فولاد باشند. سال گذشته بدنساز ما خارجی بود و امسال هم بدنساز خارجی خواهیم داشت.
,
 
,
وی در خصوص اینکه پس از جدایی لوسیانو پریرا قرار است مهاجم خارجی به فولاد اضافه شود، تصریح داشت:‌ ما شیمبا را رد نکردیم او جزو نفرات مدنظر سرمربی و کادر فنی و باشگاه بود اما پیشنهاد بهتری داشت و تصمیم گرفت کنار ما نباشد. برای جانشینی‌آش نیز دو مهاجم ایرانی گرفتیم و مهاجم خارجی مدنظرمان نیست.
,
 
,
مربی فولاد تیم فوتبال خوزستان در خصوص وضعیت آیاندا پاتوسی و موسی کولی‌بالی ابراز داشت:‌ ان‌شاءالله آنها در کنار ما می‌مانند.
,
 
,
رجبی در مورد مطرح شدن بحث سقف قراردادها هم گفت:‌ به نظرم این قانون به راحتی دور زده می‌شود. سال‌های گذشته هم چنین قانونی بود که به ما جواب نداد. فکر می‌کنم این قانون خوب نیست و باید راهکارهای دیگری در نظر گرفت یکی از این راهکارها می‌تواند بستن قرارداد بلندمدت برای بازیکنان باشد. تا به این اندازه تیم‌ها تغییر نکند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه