اخبار داغ

معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

معرفی یک هزار و 700 صنف متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

معرفی یک هزار و 700 صنف متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده برای یک هزار و 782 صنف متخلف استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس گرانی و افزایش قیمت‌ها در بازار از یک سو، و از سوی دیگر کمبود نظارت  های اثر گذار و چند نرخی بودن کالاها و اجناس در بازار، سبب نگرانی مردم برای خرید سبد معیشتی شده به گونه ای که نظارت دقیق و مقتدرانه مسئولان بر بازار با توجه به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ضروری بنظر می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد عده ای کمی از اصناف با آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه اقدام به احتکار کالا های مورد نیاز مردم کردند تا با ورود اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی، سازمان اطلاعات، تعزیرات حکومتی، دستگاه قضا، صمت و جهاد کشاورزی مبارزه جدیی با محتکرین شروع شود.

,

با کاهش تب خرید های مردم و  کنترل و ساماندهی بازار توسط مسئولان تا حدودی نبض بازار به دست مسئولان افتاد تا جویای وضعیت بازرسی ها از صنوف مختلف کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

,

اکنون صحبت در خصوص این طرح در محافل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی خانوادگی بسیار داغ است و پاسخ مسئولان در خصوص رفع نگرانی مردم و سئوالات آنها امری واضح است؛ آنها تاکید دارند که مردم دغدغه نداشته باشند، چون اجرای طرح پس از گذشت زمان آثار تورم زدایی و بهبود وضعیت اقتصادی خود را بروز خواهد داد.

,

معاون بازرسی صمت کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و لزوم تغییر قیمت برخی کالاهای اساسی، گشت های مشترکی با حضور سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج و دیگر دستگاه های امنیتی در سطح استان آغاز به کار کردند و روند نظارت ها بیش از گذشته شد.

,

وی با بیان اینکه در تمام بخش‌های اقتصادی نظارت‌های دقیق اعمال خواهد شد افزود: نظارت بر بازار نسبت به سه ماهه اول سال گذشته بالغ بر 49 درصد افزایش یافته و تا زمان آرامش بر بازار در سطح استان این طرح ها اجرا خواهد شد و بازار را مدیریت خواهند کرد .

,

روح اله باقری فرد با تاکید به رسیدگی فوری به شکایت های مردمی از تغییر رویکرد بازرسی ها از بازرسی سنتی به هوشمند خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی، اختفاء، عدم درج قیمت و سایر تخلفات صنفی مراتب را به سامانه 124 بازرسی سازمان صمت اعلام نموده تا به شکایات آنها رسیدکی شود.

,

بازرس ارشد بازار کهگیلویه و بویراحمد تعداد تخلفات کشف شده صنفی را در این استان بالغ بر 2006 تخلف ارزیابی کرد و گفت: برای این تخلفات بیش از یک هزار و 782 پرونده با ارزش ریالی 78 هزار و 523 میلیون ریال تشکیل شد.

,

باقری فرد در ادامه با اشاره به 32 هزار و 675 بازرسی از سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در 3 ماهه نخست امسال گفت: با توجه به تغییر رویکرد بازرسی های هوشمند کلیه بازرسی ها بر اساس گزارشات واصله به سامانه پاسخگویی 124 اداره کل صمت استان خواهد بود.

,

وی در پایان تصریح کرد: وقتی شهروندان با سامانه 124 تماس میگیرند کد رهگیری دریافت می کنند که می توانند بر اساس آن کد رهگیری نتیجه نهایی گزارش خود را دریافت نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه