اخبار داغ

دیدار صمیمی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اعضا تیم های ملی ژیمناستیک هنری و ایروبیک ژیمناستیک

دیدار صمیمی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اعضا تیم های ملی ژیمناستیک هنری و ایروبیک ژیمناستیک
رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری و ایروبیک دیداری صمیمی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ مهدی میرجلیلی ، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور عصر امروز با حضور در سالن برادران شهید آذرپی مجموعه ورزشی شیرودی با اعضاء تیم های ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه تقوا و اهمیت خانواده و سبک زندگی اسلامی گفت: شما ورزشکاران در این زمینه باید شهدا را سرلوحه خود قرار دهید و از خوی و منش پهلوانی شهدای گرانقدر پیروی کنید.

,

میرجلیلی در این دیدار صمیمی افزود: شما قهرمانان ژیمناستیک، سفیران جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی هستید که رسالت مهمی در صدور انقلاب و رعایت و ارائه اصالت ایرانی اسلامی را باید مدنظر داشته باشید.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان برای تیم های ملی ژیمناستیک هنری و ایروبیک ژیمناستیک در بازیهای کشورهای اسلامی در ترکیه آرزوی موفقیت کرد. سید یحیی موسوی ، نائب رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ابتدای این دیدار از حضور دکتر میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تشکر کرد و گفت: حضور شما در جمع مربیان و ورزشکاران باعث دلگرمی قهرمانان این رشته مادر می باشد.

,

نایب رئیس فدراسیون در ادامه افزود: با مدیریت و حمایت های آقای احمدی، سرپرست محترم فدراسیون اردوهای خوبی برگزار کردیم و خوشبختانه در مسابقات قهرمانی آسیا در وسیله دارحلقه مهدی احمدی کهنی ژیمناست ارزنده کشورمان توانست در رقابتی نزدیک با ورزشکار چینی نایب قهرمانی را بدست بیاورد و امیدواریم این موفقیت در مسابقات پیش رو هم ادامه داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه