اخبار داغ

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیا(ص) عنوان کرد:

استثمار و چپاول ثروت کشورها با کلیدواژه حقوق بشر آمریکایی

استثمار و چپاول ثروت کشورها با کلیدواژه حقوق بشر آمریکایی
معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیا(ص) گفت: «حقوق بشر آمریکایی» یعنی کشتن «فلوید» به جرم سیاه‌پوست بودن و کسی هم حق ندارد به آن‌ها بگوید بالای چشمت ابروست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی، معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیا(ص) در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و ادعای دروغین آمریکایی‌ها در طرح این شعار، اظهار کرد: حقوق بشر آمریکا در حالی گوش عالم را کَر کرده که شیطان بزرگ برای دستیابی به منفعت خود و سرپوش گذاشتن بر جنایاتش مرتکب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
وی یکی از کارهای شیطان را اغفال کردن عنوان و اضافه کرد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید، یعنی شیطان مدام در حال اغفال کردن است و از زمان اعلام موجودیت آمریکا، این رژیم با سیاست‌های شیطانی به دنبال غارت و چپاول ثروت سایر کشورها بوده است.
,
 
,
معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیا(ص) با بیان اینکه آمریکا جنایات متعددی مرتکب شده که نباید از آن غافل شد، عنوان کرد: در حالی آمریکایی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود ادعای واهی حقوق بشر را مطرح کرده‌اند که نه‌ تنها خود به آن عمل نکردند، بلکه ابایی ندارند از آنکه پلیس آمریکا گردن «جورج فلوید» را آنقدر فشار دهد که منجر به مرگ او شود.
,
 
,
اسدی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها تنها شعار حقوق بشر را فریاد می‌زنند و حقوق بشر آن‌ها قتل و غارت و کشتن انسان به جرم سیاه‌پوست بودن است! یادآور شد: از سوی دیگر آمریکای جنایتکار با اشغال کشورهای مختلف موجب می‌شود مردم این کشورها در نقاط مختلف دنیا آواره شوند.
,
 
,
وی با طرح این سوال که آیا آواره کردن مردم فلسطین، یمن، افغانستان و ... حقوق بشر است؟ گفت: مردم آواره با هزار بدبختی و مصیبت در چادر زندگی می‌کنند و تازه آمریکایی‌ها نام آن را حقوق بشر می‌گذارند.
,
 
,
معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیا(ص) مطرح کرد: ادعای حقوق بشر توسط آمریکا برای آن است که یک کشور را چپاول و غارت کنند و کسی حق نداشته باشد بگوید بالای چشمت ابروست!
,
 
,
اسدی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکا به پوسته‌ای بی‌ارزش تبدیل شده است، تبیین کرد: حقوق بشر مورد ادعای آمریکا یعنی غارت، ظلم، جنایت، کشت و کشتار و در این راستا کسی حق کوچک‌ترین اعتراضی را به شیطان بزرگ نداشته باشد.
,
 
,
وی تشریح کرد: آمریکایی‌ها بیش از ۸۰ سال است به بهانه حقوق بشر خون مردم دنیا را در شیشه کرده‌اند، اما امام خمینی(ره) گفت آمریکا ابرقدرت نبوده، بلکه شیطان بزرگ است و اروپایی‌ها نیز به عنوان هم‌پیمان آمریکا حقوق بشر را برای حفظ جان و مال خود می‌خواهند، آن هم نه تمامی افراد خودشان، بلکه افرادی که به این رژیم‌ها نزدیک‌تر باشند.
,
 
,
معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیا(ص) مطرح کرد: تولید مواد مخدر در افغانستان بعد از اشغال آمریکا چندین برابر شد و مردم این کشور آواره کوی و برزن شدند و این نمونه‌ای از حقوق بشر ادعایی آمریکایی‌هاست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه