اخبار داغ

مهارت‌آموزی، دانش‌آموز ۱۰ساله را به درآمدزایی رساند

مهارت‌آموزی، دانش‌آموز ۱۰ساله را به درآمدزایی رساند
محدثه غلامی دانش‌آموز ۱۰ ساله ای است که با شناسایی استعداد خود و قرار گرفتن در مسیر مهارت آموزی به اشتغال‌زایی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "تیتریک"؛  محدثه غلامی دانش آموز ۱۰ ساله ای است که با شناسایی استعداد خود و قرار گرفتن در مسیر مهارت آموزی به اشتغال‌زایی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی اکنون در هنر زیور آلات مس و نقره فعالیت می کند و در کنار درس خواندن توانسته، کسب و کاری را برای خود راه اندازی کند.
,
 
,
محدثه غلامی در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: من همیشه فکر می کردم، این قدر که معلمان و مربیان در مورد اوقات فراغت صحبت می کنند، اهمیت ندارد.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: وقتی به سن ۱۰ سالگی رسیدم ، یکی از دوستانم توانسته بود با نقاشی چهره به درآمدزایی برسد.
,
 
,
غلامی افزود: جزییات را از دوستم جویا شدم و متوجه شدم در تابستان دوره های نقاشی را گذرانده و با تلاش و پشتکار اکنون به اشتغال‌زایی رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه شناسایی استعداد و قرار گرفتن در مسیر مهارت آموزی، مهمترین مولفه های راه اندازی کسب کار است، تصریح کرد: به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفتم و  از نزدیک با مهارت های مختلف آشنا شدم، بنابراین در مسیر مهارت آموزی قرارگرفتم.
,
 
,
این دانش آموز گفت: دوره های زیورآلات با مس و نقره را در تابستان گذراندم و در حین آموزش نیز تولید داشتیم و پس از یادگیری فنون اولیه، با تحقیق پژوهشی و میدانی با انواع زیورآلات آشنا شدم و شروع به تولید کردم.
,
 
,
غلامی بیان کرد: با کارآفرینان زیادی در این حوزه آشنا شدم و با صحبت کردن با آنها، مسیر برایم روشن و شفاف شد و برای تولید بسیار علاقمند شدم.
,
 
,
, ,
 
,
وی بیان کرد: پس از پایان آموزش و تحقیق، تولید را به صورت جدی در خانه شروع کردم، فروشم ابتدا در فامیل و دوستان بود و اکنون نیز در فضای مجازی اقداماتی برای فروش انجام دادم.
,
 
,
این دانش آموز در خاتمه خاطرنشان کرد: سه ماهه تابستان را دریابید و بیهوده از کنار آن عبور نکنید زیرا اوقات فراغت، مسیر سعادت است.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه