اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان کرج:

کارتخوان هوشمند بساط فروش اجباری نان کنجدی را جمع می‌کند/ خواستار تک‌نرخی‌شدن قیمت نان در کرج هستیم

کارتخوان هوشمند بساط فروش اجباری نان کنجدی را جمع می‌کند/ خواستار تک‌نرخی‌شدن قیمت نان در کرج هستیم
حجت‌الله نصیری گفت: متاسفانه فروش اجباری نان کنجدی در نانوایی ها مشاهده می شود و نانوا با هر قیمتی به دنبال جبران کسری هزینه ها ولو با روش های نادرست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله نصیری رئیس اتحادیه نانوایان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: خرید آرد صرفا از طریق سامانه امکان پذیر است و متقاضیان باید پروانه کسب داشته باشند تا از کارخانه ها اقدام به خرید آرد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نصیری افزود: ۱۰۳۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های کرج پخش شده  و ۲۴۰ دستگاه دیگر هم در حال توزیع است، البته تمام نانوایی های یارانه ای پز سطح شهر باید این دستگاه ها را داشته باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نان بربری با دو نرخ عرضه می شود، اظهار داشت: نانوایی های آزادپز نان بربری را با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می کنند اما در نانوایی های یارانه ای قیمت آرد کیسه ای ۵۰ هزار تومان و نان ۲۵۰۰ تومان است.
,
 
,
نصیری در ادامه قیمت نان لواش را در نانوایی های یارانه ای ۵۰۰ و ۶۵۰ تومان اعلام و تصریح کرد: گندم یارانه ای ۲ کیلویی ۹۰۰ تومان و یارانه ای ۱ کیلویی ۶۶۵ تومان است در نتیجه قیمت آرد و نان هم متفاوت خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نانوا اختیاری برای خرید آرد دلبخواهی ندارد، گفت: ۲۵۰ نانوایی یارانه ای نوع ۲ و ۶۰ نانوایی یارانه ای نوع ۱ هستند، ما خواستار تک نرخی شدن قیمت نان هستیم اما نان کالایی استراتژیک بوده و نمی شود.
,
 
,
نصیری افزود: نانوا نمی تواند آرد سفید خریداری کند چرا که آرد لواش با سبوس ۱۵ درصد و بربری ۱۵ درصد است، آرد برخی از کارخانه ها با کیفیت و تعدادی از آنها با کیفیت هستند، گزارشات آنه هم به تعزیرات داده می شود.
,
 
,
رئیس اتحادیه نانوایان کرج در ادامه خاطرنشان داشت: ۸۰ درصد آرد با کیفیت کارخانه ها با بازگشایی سایت فروش در کمتر از ۱۵ ثانیه عرضه می شود و دیگر نانوایی ها ناچارند به سراغ کارخانه ها با آرد بی کیفیت بروند.
,
 
,
نصیری گفت: متاسفانه فروش اجباری نان کنجدی در نانوایی ها مشاهده می شود و نانوا با هر قیمتی به دنبال جبران کسری هزینه ها ولو با روش های نادرست است، با نصب کارت خوان های هوشمند این معضل برطرف می شود.

 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه