اخبار داغ

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد
آیین معارفه «ابراهیم رحیمی زنگنه» سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه و تکریم «فضل الله رنجبر» فرماندار پیشین با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آئین تکریم «فضل الله رنجبر» فرماندار سابق و معارفه «ابراهیم رحیمی زنگنه» فرماندار جدید شهرستان کرمانشاه امروز یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در استانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فضل الله رنجبر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در شهدا، اظهار داشت: ۳ هزار و ۱۳۰ روز در کسوت فرمانداری کرمانشاه بودم که در طی این مدت در خدمتگزاری به مردم لحظه ای درنگ نکردم.

,

فرماندار سابق کرمانشاه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم دارایی و حل مشکلات مردم مهمترین اصل نظام به حساب می آید.

,

وی خاطر نشان کرد: آنچه در طول دوران خدمت مرا رنج داد فرصت سوزی در حوزه های مختلف بود لذا از مدیران درخواست دارم هیچگاه اجازه فرصت سوزی ندهند.

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب امید و امیدواری را کلید واژه می‌داند که در عصر کنونی مورد نیاز است لذا تلاش کردم که این مدت پاسخگوی مردم باشم و اعلام کنم ما مدیران و خادمان مردم باید تمام هم و غم مان برای مردم باشد نه برای بنگاه های شخصی و خصوصی.

,

وی بیان داشت: شهادت می دهم خدماتی که در طول سال های گذشته در کرمانشاه انجام شد خدمات نظام بود و ارتباطی با دولت ها نداشت.

,

وی مردم کرمانشاه را مردمی صبور و لایق خدمت معرفی کرد و اظهار داشت: بزرگترین افتخارم طی دوران خدمت دیدار و سرکشی از خانواده شهدا بود چرا که چشم و چراغ مملکت هستند.

,

رنجبر در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد خود طی دوران تصدی پرداخت و ادامه داد: برگزاری ۹ دوره انتخابات، بازسازی ۲ هزار تومان ۵۰۰ واحد مسکونی در بخش کوزران و ماهیدشت، گازرسانی به برخورداری صددرصدی روستاهای بلوار از نعمت گاز، احداث فضای آموزشی، آبرسانی به روستاها، احداث ۱۵ زمین ورزشی و دهها پروژه دیگر از آن جمله هستند.

,

وی گفت: تمام تلاش بنده این بود که در شرایط سخت و دشوار اقتصادی خادم ملت باشم  و در این راه همت خود را به کار گرفتم.

,

رنجبر عنوان کرد: سوگند یاد می کنم در طول ۹ دوره انتخابات با هیچ کاندیدایی معامله نکردن و تلاشم بر این بود که فقط با خدا معامله کردم و حق احدی را ضایع نکردم.

,

فرماندار پیشین کرمانشاه افزود: همچنین طی این مدت توانستیم با اقدامات شایسته در بحث سواد آموزی طی ۳ مرحله رتبه برتر را کسب کنیم و همچنین موفق شدیم ۲۹ هزار ۴۱۸ خانوار در کرمانشاه را مشمکل بیمه روستایی و عشایری کنیم.

,

رنجبر اظهار داشت: در حوزه اقتصادی کرمانشاه نیز به عنوان یکی از فرمانداری های مطرح کشور انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه