اخبار داغ

چند خبر از تیم ملى فوتبال بانوان

علیپور: فدراسیون موضع غیبت چند بازیکن در اردو را بررسی می کند/ حضور ستاره فوتسال در تمرین تیم ملی/ سیدکاظمی: جوان ها آینده تیم ملی را می سازند

علیپور: فدراسیون موضع غیبت چند بازیکن در اردو را بررسی می کند/ حضور ستاره فوتسال در تمرین تیم ملی/ سیدکاظمی: جوان ها آینده تیم ملی را می سازند
سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان گفت: باتوجه به مدت زمان کمی که برای آماده سازی تیم بود اما بر این باور هستیم که توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال فاطمه علیپور سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در مورد شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. تمرینات روند خوبی دارد. کادرفنی روزی آماده سازی تیم تمرکز کرده است. با توجه به مدت زمان کمی که برای آماده سازی تیم بوده بر این باور هستیم که بتوانیم در مسابقات کافا نتایج خوبی را کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد مصدومیت هاجر دباغی عنوان کرد: شرایطی پیش آمد که یکسری از بازیکنان مصدوم بودند. شرایط خانم دباغی در اردوی تیم ملی بررسی شد و اکنون او تحت درمان است. در کافا همراه ما نخواهد بود اما بقیه شرایط خوبی دارند.

,

سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص غیبت چند تن از ملی پوشان دعوت شده به اردو تاکید کرد: برخی با توجه به شرایطی که برایشان به وجود آمده بود در اردو حاضر نشدند و حتما فدراسیون این موضوع را بررسی می کند و اعلام نظر خواهد کرد که جای شک و شبهه ای هم نباشد.

,

علیپور در مورد تاریخ اعزام تیم به تاجیکستان عنوان کرد: تاریخ اعزام ما روز 14 تیر است. اولین بازی ما روز 17 تیرمقابل قرقیزستان است. به فاصله 5 روز فرصت داریم که به شرایط آماده سازی برسیم. بازی دوم هم 23 تیر هست. سه روز یک بار بازی داریم و به امید خدا 30 تیر از تاجیکستان برمی گردیم.

,

 

,

*حضور ستاره فوتسال در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان

, *حضور ستاره فوتسال در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان,

تمرین تیم ملی فوتبال بانوان یک میهمان ویژه داشت. فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال با حضور در تمرین ملی پوشان برای دقایقی نظاره گر تمرین بود.

,

بازیکنان جوان تیم ملی با کریمی به خوش و بش پرداختند. تمرین شب گذشته تیم ملی در ساعت پایانی زیر نور برگزار شد. تیم ملی بانوان خود را برای رقابت های کافا آماده می کند.

,

 

,

*برگزاری جلسه آنالیز تیم ملی بانوان

, *برگزاری جلسه آنالیز تیم ملی بانوان,

تیم ملی فوتبال بانوان از ۶ تیر در هتل آکادمی اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات کافا در تاجیکستان آغاز کرده و امروز در ادامه برنامه های این تیم اعضای تیم ملی در جلسه تئوری و آنالیز شرکت کردند.

,

 

,

*سیدکاظمی: جوان ها آینده تیم ملی را می سازند

, *سیدکاظمی: جوان ها آینده تیم ملی را می سازند,

عارفه سیدکاظمی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان در مورد حضور ایران در رقابت های کافا گفت: خوشحالم که در خدمت خانم آزمون و بقیه اعضای این کادرفنی هستم. این اردو متفاوت است چون در تیم جوانگرایی شده و مطمئن هستم که در آینده همین جوان ها تیم ملی را می سازند. امیدوارم بتوانیم در تورنمنت پیش رو تیم ملی موفق باشد. فکر می کنم زمینه بسیار خوبی شد برای جوان ترها تا بیایند تلاش کنند چون آینده فوتبال بانوان همین جوان ها هستند.

,

 

,

*چترنور: کافا فرصت خوبی برای جوانان است تا خود را نشان دهند

, *چترنور: کافا فرصت خوبی برای جوانان است تا خود را نشان دهند,

افسانه چتر نور بازیکن تیم ملی در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی بانوان در کافا اظهار داشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری برای همه ما هست. این مسابقات فرصت خوبی است برای بازیکنان جوانی که تازه به اردو آمده اند تا خود را نشان دهند و نظر کادرفنی را جلب کنند. ما با تیم های قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان بازی می کنیم. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و قهرمان این دوره از مسابقات شویم. از مردم می خواهیم که برایمان دعا کنند تا بتوانیم سربلند شویم.

,

 

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه