اخبار داغ

افتتاحیه دوره های تولید محتوای دیجیتال در قم

افتتاحیه دوره های تولید محتوای دیجیتال در قم
همایش افتتاحیه دوره‌های تولید محتوا (بخش تولید محتوا با موبایل، ساخت انیمیشن، بازی‌سازی و ساخت اپلیکیشن) که عصر دیروز در سالن همایش های شهید آوینی قم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا سید حسن یزدی نژاد در همایش افتتاحیه دوره‌های تولید محتوا (بخش تولید محتوا با موبایل، ساخت انیمیشن، بازی‌سازی و ساخت اپلیکیشن) که عصر دیروز در سالن همایش های شهید آوینی قم برگزار شد اظهار داشت: دوره های تولید محتوای دیجیتال در رشته های بازی سازی، انیمیشن و آپ به صورت مقدماتی و سپس حرفه ای شروع خواهد شد.

وی گفت: اگر این مسیر به درستی طی شود و دارای هدف نتایج خوبی خواهد داشت.


مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم  بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقا سطح سواد رسانه ای و تولیدات محتوایی است که برای مردم مفید است و در راستای دفاع از نظام و کشور است زیرا فعالان فضای دیجیتال افسران جنگ نرم هستند اکنون دشمن در زمین دیجیتال فعال است و افسران جنگ نرم باید در این عرصه به دفاع بپردازند.

یزدی نژاد  تصریح کرد: آسیب جنگ سخت مملوس است اما در فضای جنگ نرم مردم آسیب می بینند اما کسی این آسیب ها را نمی بیند ، پخش شایعات و دروغ های در فضای فضای مجازی و هدف قرار دادن دین و کشور شگرد دشمن است و باید در مقابل این شگرد دشمن افسران جنگ نرم صف بکشند تا پیروزی حاصل شود.

وی ادامه داد: یکی از کارهای مقابله با تهدیدات دشمن، فضای دیجیتال است در مقابل همه همجه ها علیه نظام و کشور باید  میلیون ها نفر افسر جنگ داشته باشیم و سپس بعد از دفاع به زمان حمله برسیم و با تولیدات خود به دشمن ضربه بزنیم.


مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم خاطر نشان کرد:  هر سال در آبان ماه یک رویداد تولید محتوای دیجیتال در مرحله استانی و سپس کشوری را برگزار می شود اما  امسال پیشرفته تر از سال های قبل برگزار خواهد شد در این رویداد نفرات برتر استانی به مسابقات کشوری اعزام می شدند سپس از همین رویداد استعدادها کشف شده و شرکت های حامی با آنها وارد همکاری می شدند امسال به دلیل تداخل با جام جهانی این رویداد از ۱۹ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می شود.

یزدی نژاد با اشاره به اینکه موفقیت در تولیدات دیجیتالی به صورت تیمی شکل می‌گیرد گفت: اساتید در این دوره شرکت کنندگان را با توجه به علایق و رشته انتخابی گروه بندی می کنند، از هفته آینده کلاس ها برگزار می شود کارها کارگاهی و عملی است.


وی در پایان گفت: مهلت ثبت نام تا ۱۳ تیر تمدید شده است و علاقمندان شرکت در این دوره ها را از دست ندهند.



 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه