اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق:

دولت با جلوگیری از رشد نقدینگی تورم را کنترل کند/ عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان توجیهی ندارد

دولت با جلوگیری از رشد نقدینگی تورم را کنترل کند/ عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان توجیهی ندارد
علی حدادی گفت: قوه مجریه حفظ ارزش پول ملی، جلوگیری از رشد نقدینگی و مهار تورم در سطح جامعه را باید در دستور کار قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ الگوی سوم زن مسلمان ایرانی که در مصلی نظرآباد برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی امانتی در دست ما بوده و مدیون خون شهدایی هستیم که برای دفاع از انقلاب جهاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: ما به امام (ره) و مردمی که در حساس ترین لحظات نظام ایستادگی و نقش خود را ایفا کردند هستیم، زنان در پیروزی انقلاب و استمرار آن نقش ویژه ای داشتند و در ۸ سال دفاع مقدس همراه با فرزندان و همسران خود جهاد کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: مجلس یازدهم به دنبال تنقیح قوانین موثر برای خدمت به مردم در نظام است، جلوگیری از فرار مالیاتی، مالیات بر خانه های خالی و جهش تولید که مهم ترین مولفه جامعه برای ایجاد اشتغال است، از جمله این قوانین بود.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق در ادامه تصریح کرد: قوه مقننه قانون شفافیت آرا در راستای اعتماد به مردم، حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی برای امنیت غذایی و رتبه بندی معلمان را تصویب کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نظرآباد در بخش کشاورزی اعم از کشت گندم و کلزا و دام پروری قابلیت های ویژه ای دارد، گفت: قدمت تاریخی تپه ازبکی می تواند در توسعه گردشگری موثر باشد، گردشگری حلالِ منجر به رونق اقتصادی تولید صنایع دستی را به دنبال دارد.
,
 
,
حدادی یکی از مشکلات جدی نظرآباد را کمبود و آلودگی آب شرب دانست و افزود: تخصیص ۲۳ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای نظرآباد و ساوجبلاغ مصوب شده و برای ۳۰ سال آینده کفایت لازم را خواهد داشت، مخزن ۵ هزار متر مکعبی هم در حال احداث است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده آب شرب نظرآباد تامین شود، اظهار داشت: فرهنگسرای نظرآباد به دلایل مختلف تخریب شده بود اما مجتمع جدید در حال احداث است، همچنین پارک ویژه بانوان با فضای ۱۰۰ هکتاری ساخته و ثبت ملی می شود.
,
 
,
نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در ادامه تصریح کرد: ۷ تیرماه تاخیر در اجرای رتبه بندی معلمان را به وزیر آموزش و پرورش تذکر دادم چرا که پس از تصویب مجلس، آئین نامه باید یک ماهه اجرایی شود.
,
 
,
علی حدادی با اشاره به اینکه دولت باید درباره معیشت بازنشستگان، کارگران و نظارت بر قیمت ها اقدام جدی داشته باشد، گفت: قوه مجریه حفظ ارزش پول ملی، جلوگیری از رشد نقدینگی و مهار تورم در سطح جامعه را باید در دستور کار قرار دهد.  
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه