اخبار داغ

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

تمدید ۵ هزار کارت هوشمند رانندگان در استان کرمانشاه

تمدید ۵ هزار کارت هوشمند رانندگان در استان کرمانشاه
فریبرز کرمی گفت: طی سه ماهه نخست امسال پنج هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه تمدید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: داشتن کارت هوشمند خودرو از ملزومات فعالیت   حرفه ای رانندگان در سطح کشور است و همه رانندگانی که در حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در جاده ها در حال فعالیت هستند باید دارای کارت هوشمند باشند، زیرا لازمه صدور بارنامه و صورت وضعیت مستلزم داشتن این کارت است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۷۸ کارت هوشمند رانندگان وانت باری در استان کرمانشاه تمدید شده است.

کرمی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۵۸۱ کارت هوشمند برای ناوگان حمل و نقل کالا و وانت باری در سطح استان کرمانشاه صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۳ شرکت و موسسه شعب و نمایندگی های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه فعال هستند، گفت: در سه ماهه اول امسال ۲۶ مورد نظارت و بازرسی بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی توسط انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ایمن وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

وی افزود: طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای با هدف رعایت قانون، الزام شرکتها و موسسات حمل و نقل جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.

کرمی گفت: رانندگان حوزه وانت باری برون شهری می توانند به تشکل های صنفی حمل و نقل کالای سطح استان یا انجمن صنفی وانت بار در استان کرمانشاه مراجعه و با تشکیل پرونده تحت شرایطی چون حداقل ۲۳ سال سن و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس ۴*۳می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه