اخبار داغ

رئیس سازمان صمت هرمزگان:

هزینه برگزاری جشن تولید و تجارت صرف تامین و اهدای کولر به زلزله‌زدگان می‌شود

هزینه برگزاری جشن تولید و تجارت صرف تامین و اهدای کولر به زلزله‌زدگان می‌شود
قاسمی گفت: با مشورت و هم اندیشی فرمانده بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هزینه آئین تجلیل از فعالان صنفی، تجار و صنعتکاران استان صرف خرید و اهدای کولر به مردم زلزله زده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجازت استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اشاره به همراهی و حضور تشکل های صنفی و بنگاه های اقتصادی استان از ساعات اولیه وقوع زلزله در روستاهای آسیب دیده اظهار کرد: ارسال محموله های متعدد اقلام مصرفی توسط اقشار مختلف به ویژه اتاق اصناف و بنگاه های صنعتی و اقتصادی و همچنین چندین واحد کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان از اقدامات انجام شده طی دو روز اخیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی درادامه با تاکید بر تداوم ارسال کمک‌های انسان دوستانه سازمان‌های تابعه استان به مناطق زلزله زده تصریح کرد: با توجه به تصمیم اخذ شده هر بنگاه صنعتی و تشکل های صنفی واقتصادی با تامین ۵ کولر می‌توانند سهم به سزایی در کاهش رنج و آلام مردم زلزله زده در هوای گرم تابستان داشته باشند.

,

گفتنی است، زلزله های متعددی در غرب هرمزگان به وقوع پیوست و این روند به گونه ای ادامه دار شد که بامداد شنبه هفته جاری با رخداد دو زلزله خیلی بزرگ منجر به ریزش منازل روستاهای بخش مهران در شهرستان بندر لنگه شد.

,

این رخداد طبیعی باعث گردید که علاوه بر خسارت های جزئی به برخی از منازل منطقه، قریب به ۴ روستای دیگر شهرستان بندرلنگه را با خسارت خیلی جدی مواجه سازد که در مرکز تقل آن، روستای سایه خوش به صورت صد درصدی تخریب و منازل آن از بین رفت که در این رابطه تعداد ۵ نفر از مردم خوب این روستا نیز جان خود را از دست دادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه